Forum Black and White PL Strona Główna Black and White PL
Największe forum o BW w Polsce 
 [Rejestracja]  [Edit Profil] [FAQ] [Szukaj]  [Grupy]
[Użytkownicy] [Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości] [Zaloguj]
Mam problem z urochomieniem B&W
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Black and White PL Strona Główna » Black & White (+ Creature Isle)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ogi
Nawrócony


Dołączył: 12 Lis 2003
Posty: 1

PostWysłany: Czw Lis 27, 2003 9:52 pm Powrót do góry

Zainstalowalem se B&W. No i mi nie chodzi. Uruchamiam, pojawia się znaczek na srodku, czekam, czekam i dupa. Wyłącza się. Mam XP, a gra oryginalna.
_________________
Sowa

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw Lis 27, 2003 10:04 pm Powrót do góry

A jaką masz wersję XP? Bo doszły mnie słuchy, że są problemy z działaniem pod XP Home. Ja mam Professional i nie mam problemów. Jeśli ty też masz Pro, to może nie wiem... A ile masz miejsca na dysku? I jaki w ogóle masz sprzęt?
_________________
Szczecin w kajaku.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
StrangeOne
Wujek Dobra Rada


Dołączył: 09 Mar 2003
Posty: 6146
Skąd: Kraków/Tarnów

PostWysłany: Pią Lis 28, 2003 9:36 am Powrót do góry

Zainstaluj detonatory/sterowniki do swojej karty, sprawdz ilosc miejsca na dysku, powylaczaj zbedne procesy. I upewnij sie czy masz Service Pach 1 bo podobno na sp1 sprawia problemy (ale tylko podobno) A teraz taka rada od siebie: Zainstaluje 98SE nie bedziesz miec takich klopotow
_________________
+++ Błąd Dzielenia Przez Ogórek. Zainstaluj Nowy Wrzechświat I Rebutuj +++
Bednar Kolesnikov - Szczęśliwy obywatel Novistrany
Forum zastępcze
Obrazek w sygnie by Arahja

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Pią Lis 28, 2003 5:20 pm Powrót do góry

ja mam xp pro i ma tam takie opcje jak zgodnoasci, sporobj tam pokombinowac zeby odpalic w symulacji 98/me albo w tych opcjach zeby w mniejszej rozdzielczosci czy bez jakichs efektow to czasem dziala, nie wiem na jakiej rozdzielczosci operujesz ale sproboj moze odpalic w 800x600
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
sigwald
Moderator


Dołączył: 12 Mar 2003
Posty: 1545
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią Lis 28, 2003 6:33 pm Powrót do góry

Siemasz Ogi. Jak dla mnie to mozesz tez napisac w jakim wieku jest twoj komp. A to dlatego, ze na moim 4-letnim kompie, z nieco nowszym dyskiem ale za to ze starym i malo popularnym biosem Win xp wogole nie dawal sie doprowadzic do stanu 100% uzywalnosci. Zawsze cos siadalo (najczesniej przy instalacji sterownikow)
_________________
B&W FOREVER!!!!!


...

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
StrangeOne
Wujek Dobra Rada


Dołączył: 09 Mar 2003
Posty: 6146
Skąd: Kraków/Tarnów

PostWysłany: Pią Lis 28, 2003 8:29 pm Powrót do góry

Ludzie czemu nie przezucicie sie na 98 SE i nie bedziecie miec takich klopotow
_________________
+++ Błąd Dzielenia Przez Ogórek. Zainstaluj Nowy Wrzechświat I Rebutuj +++
Bednar Kolesnikov - Szczęśliwy obywatel Novistrany
Forum zastępcze
Obrazek w sygnie by Arahja

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Caranthir
Misjonarz


Dołączył: 01 Kwi 2003
Posty: 657
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Lis 28, 2003 10:17 pm Powrót do góry

Bartuś, uwierz mi raz na zawsze - XP JEST lepszy niż 98SE, trust me. Tym bardziej na nowszysm sprzęcie. Zresztą nie uwierzysz, jak nie spróbujesz.
Ogi, nie sądzę, żeby to była wina samego XP'ka. Bardziej jakiś konflikt sprzętowy, albo w bibliotekach (ew. sterownikach). Ściągnij - tak jak mówił Strange - przede wszystkim stery do grafy i... wiem, że to wyda się głupie... prztrzyj proszę dla pewności płytę szmatką.
_________________
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
StrangeOne
Wujek Dobra Rada


Dołączył: 09 Mar 2003
Posty: 6146
Skąd: Kraków/Tarnów

PostWysłany: Pią Lis 28, 2003 11:28 pm Powrót do góry

Probowalem ale co prawda nie u siebie ale u kumpla i szczerze mowiac mi nie lezy Niby stabilniejszy, niby to niby siamto... ale i tak wole 98SE
_________________
+++ Błąd Dzielenia Przez Ogórek. Zainstaluj Nowy Wrzechświat I Rebutuj +++
Bednar Kolesnikov - Szczęśliwy obywatel Novistrany
Forum zastępcze
Obrazek w sygnie by Arahja

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Sob Lis 29, 2003 7:06 pm Powrót do góry

XP to dobry sustem jednak nie jest idealny faktem jest chociaz by SP1 (chyba wiadomo co to ?) bo bez tego cacka troche rzeczy nie chodzi od JAVY zaczynajac, ja sie jednak przestawialem stopniowo i mi to na dobre wyszlo, zaraz po instalacji zmienilem wyglad na ten ze zwyklego windowsa, menu start tez na zwykle tylko wewnetrzyny wyglad okienm zostal taki jaki jest zawsze w XP, potem zmiwnilem obramiowanie i na koniec start no i tak operuje
no ale wracając do tematu to radze ci Ogi zmien (na chwile) rozdzielczosc pulpitu na 800x600 i sproboj odpalic gre, na 90% zadziala.

P.S. jakbym niemial XP to pierwszy system do instalki jaki by szedl to 98SE
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
sigwald
Moderator


Dołączył: 12 Mar 2003
Posty: 1545
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią Gru 05, 2003 9:11 pm Powrót do góry

no Zerat, pieknie z tego wybrnales i chyba nie naraziles sie zadnej ze stron

A ja wole 98SE, nie "dlatego ze poniewaz", tylko mialem troche niemilych doswiadczen z XP (patrz pare postow wyzej).
_________________
B&W FOREVER!!!!!


...

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Pią Gru 05, 2003 9:52 pm Powrót do góry

no coz z tego wniosek ze czas na moderke kompa
a to ze XP ma TROCHE wieksze wymafania niz inne windowsy to juz inna bajka, jego glownym problemem jest niekompatybilnosc z duuza iloscia gier i nie tylko
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
StrangeOne
Wujek Dobra Rada


Dołączył: 09 Mar 2003
Posty: 6146
Skąd: Kraków/Tarnów

PostWysłany: Pią Gru 05, 2003 10:14 pm Powrót do góry

Mnie wlasnie ta niekompatybilnosc najbardziej odrzuca Ale ciekawie co zmajstruja w nowym Windowsie Moze jak bedzie kompatybilny to przestane juz meczyc staruszka i sie przezuce?
_________________
+++ Błąd Dzielenia Przez Ogórek. Zainstaluj Nowy Wrzechświat I Rebutuj +++
Bednar Kolesnikov - Szczęśliwy obywatel Novistrany
Forum zastępcze
Obrazek w sygnie by Arahja

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią Gru 05, 2003 10:47 pm Powrót do góry

Bartek napisał:
przestane juz meczyc staruszka


Tyy... ZBUKU!

A na WinXP najszybciej chodzi BW! I chodzi Populous 1 a na Win98 nie chodzi! I w ogóle taki teges, że masakra
_________________
Szczecin w kajaku.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Pią Gru 05, 2003 10:58 pm Powrót do góry

co zmajstruja powiadasz ?
znajac naszego wielkiego macho z microsoftu to bedzie cos takiego ze zadna gra nie bedzie pod nim chodzic

Nomis ... masz zainstalowanego SP1 ?
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
sigwald
Moderator


Dołączył: 12 Mar 2003
Posty: 1545
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob Gru 06, 2003 12:21 am Powrót do góry

W jednym z archiwalnych CDA wyczytalem ze wizjonerzy z MS przy robieniu W98 twierdzili, ze jak go wypuszcza to juz wiekszosc ludzi bedzie miala STALKE

Wiec... strach sie bac (np. nowy Windows obslugiwany tylko telepatycznie )
_________________
B&W FOREVER!!!!!


...

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
StrangeOne
Wujek Dobra Rada


Dołączył: 09 Mar 2003
Posty: 6146
Skąd: Kraków/Tarnów

PostWysłany: Sob Gru 06, 2003 10:48 am Powrót do góry

E tam daleka przyszlosc Byc moze nowy win bedzie wykonywal formaty szybciej niz my tego bedziemy chcieli/potrzebowali (ale to umie chyba kazdy system )
_________________
+++ Błąd Dzielenia Przez Ogórek. Zainstaluj Nowy Wrzechświat I Rebutuj +++
Bednar Kolesnikov - Szczęśliwy obywatel Novistrany
Forum zastępcze
Obrazek w sygnie by Arahja

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Sob Gru 06, 2003 1:07 pm Powrót do góry

tak 98 mial takie zalozenie i ono sie potwierzilo ale niestety glownie w USA no a w PL jak to zwykle bywa net dopiero istnial w jakims slowniku komuterowym i tyle, a teraz to sie glwnie uzywa 98, ME XP, 2k
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Caranthir
Misjonarz


Dołączył: 01 Kwi 2003
Posty: 657
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Gru 08, 2003 11:31 am Powrót do góry

Sig napisał:
...ze jak go wypuszcza to juz wiekszosc ludzi bedzie miala STALKE



Bart napisał:
Byc moze nowy win bedzie wykonywal formaty szybciej niz my tego bedziemy chcieli/potrzebowali

No TO jest właśnie to, czego potrzebuje do codziennej pracy z kompem! Chociaż codzienny "format c:" to nie taka głupia sprawa...

Zeratek napisał:
a teraz to sie glwnie uzywa 98, ME XP, 2k

no wiesz, nie zawsze! Jeszcze czasem Linuxa jkaiegoś... Aha. Słyszeliście o tych ostatnich nalotach na domy? Gliny chodzą z nakazami rewizji i obszukują ci wszystkie płyty i skanują HDD. Pierwszys raz słyszałem o tym na Śląsku (opole, Katowice - te sprawy) - na onecie pod jakimś artykułem w ciągu godziny było 200 podpisów na ten temat. Trochę mnie to zaniepokoiło, ale myślę - spoko! potrzepią i dadzą spokój. potem zaczęło być głośno w Wielkopolsce, a 2 dni później usłyszałem, że we Wrocku chodzą po akademikach i tych, którzy mają sieci blokowe. Jak wróciłem na weekend do domu, okazało się, że nawet w moim małym mieście trzech kolesi siedzi już w areszcie i grozi im za powyższe 2 lata w zawiasach... Także zastanówcie się może tak dla odmiany nad jakimś linuxem, a nie tylko 2000, XP, 98, ME...
_________________
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Pon Gru 08, 2003 1:54 pm Powrót do góry

taa linux jest cool bo za friko
u nmas (na sieci) jeszce ie bylo nalotow ale byly juz w Dabrowie Gorniczej i Katowicach po sasiecku .. tatusiek chce kupic legalny 98
mnie trapi tylko jedno ... jak znajda jakies oprogramowanie itp. ... to zavieraja plyty i kompa .. a do kompa mojim zdaniem nie moga co jedynie to twardego bo na nim byly te programy a komp jest legalny
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Krzychu
Starszyzna wioski


Dołączył: 21 Mar 2002
Posty: 1197
Skąd: Borówiec

PostWysłany: Pon Gru 08, 2003 7:32 pm Powrót do góry

Tymi glinami mnie nieźle nastraszyliście . U mnie na biurku przy komputerze walają się same "pyrackie" płyty .
_________________
GG: 1392436

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon Gru 08, 2003 8:57 pm Powrót do góry

A ja akurat wszędzie wkoło mam same oryginały . Taki przypadek niezwykły, prawda?
I MAM TEN CD Z NAUKĄ ANGIELSKIEGO Z VIZIRA Angielski w proszku Jest masakryczny!!!
_________________
Szczecin w kajaku.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Pon Gru 08, 2003 10:10 pm Powrót do góry

gadalem z kolega co ma policjanta w rodzinie ... mowi ze wszyscy gliniarze w Katowicach leją z piratow (tych co maja nie co sprzedaja) bo policja szuka sprzedawcow a nie kupojacych
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Caranthir
Misjonarz


Dołączył: 01 Kwi 2003
Posty: 657
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Gru 09, 2003 1:44 am Powrót do góry

Zerat napisał:
mnie trapi tylko jedno ... jak znajda jakies oprogramowanie itp. ... to zavieraja plyty i kompa .. a do kompa mojim zdaniem nie moga co jedynie to twardego bo na nim byly te programy a komp jest legalny

Przychodzą podobno z czymśtam przenośnym (wersje różne ) na którym mają firmowy software z Microsoftu, podpinają to pod twój HDD i szukają wszędzie czego tylko chcą (cracków, seriali) (w rejestrze, plikach, bibliotekach). Poza tym nie wiem czy wiecie, ale! Jak macie powiedzmy jakieś mp3 na HDD, widzicie gliniarzy zmierzających do waszego domku, więc co robicie? No między innym (znaczy między paniką a rozwolnieniem ) chcecie skasować szybko wasze mp3'ki czy filmy z HDD. Ale nawet jak zdążycie, to to na nic, bo z takiego skasowania można bez problemu odtworzyć plik. Aby całkowicie 'coś' z dysku wymazać trzeba na tym miejscu na talerzu dysku zapisać coś nowego aż 7 razy (!), żeby nie było już widać niechcianego pliku. Pociecha? Są gdzieś na download.chip.pl jakieś programiki do bezpiecznego usuwania plików z dysku, które działają właśnie w powyższy sposób. Ehh może nie powinienem tego tutajmówić, ale chyba nikomu nie szkodzę. Mówię tylko czego mnie uczą na studiach. A zresztą panowie władza sprawdzają ponoć tylko samo oprogramowanie (Windows, Office, itp), więc nie trzeba chyba siać paniki.
_________________
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Krzychu
Starszyzna wioski


Dołączył: 21 Mar 2002
Posty: 1197
Skąd: Borówiec

PostWysłany: Wto Gru 09, 2003 1:11 pm Powrót do góry

Zerat napisał:
gadalem z kolega co ma policjanta w rodzinie ...

Przypomniało mi się, że kuzynka żeni się z policjantem . Wprawdzie on jest z wydziału zabójstw czy cośtam, ale jeden pies!
_________________
GG: 1392436

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Wto Gru 09, 2003 2:16 pm Powrót do góry

taa jeden Hot Dog, bedziesz teraz interesujacym zrodlem informacji na teamt tego co sie dzieje w policji i na kogo poluja
hmm a wlasciwue to z jakiej miesciny est ten twoj nowy niebieski czlonej rodziny ??
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
StrangeOne
Wujek Dobra Rada


Dołączył: 09 Mar 2003
Posty: 6146
Skąd: Kraków/Tarnów

PostWysłany: Wto Gru 09, 2003 7:45 pm Powrót do góry

Ludzie wy mnie nie straszcie Bede musial polowac chyba cala szafe bo na sztuki tego za chiny nie wyniose A windowsa to chyba na 95 przeinstaluje bo ten mam oryginalny
_________________
+++ Błąd Dzielenia Przez Ogórek. Zainstaluj Nowy Wrzechświat I Rebutuj +++
Bednar Kolesnikov - Szczęśliwy obywatel Novistrany
Forum zastępcze
Obrazek w sygnie by Arahja

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Wto Gru 09, 2003 9:16 pm Powrót do góry

nie dygaj ... jesli tylko nie chandlujesz hurtowo to jestes bezpieczny
wszyscy kurde pankuja, jest juz tyle wersji na trmat tego jak policja szuka i co rekwiruje lub jakie kary daje ze tu widac (mojim zdanem) jakis przekret ... ktos se puscil plotke ze pakuja sie do kazdego domu, szperaja po sieciacj w blokach i rekwiruja all plyty (nielegalne) i calego kompa + oczywiscie grzywna ... a plotka sie rozeszla, kazdy dodal cos swojego i tak powstala ta legeda o piolicjanatach i pratach
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
StrangeOne
Wujek Dobra Rada


Dołączył: 09 Mar 2003
Posty: 6146
Skąd: Kraków/Tarnów

PostWysłany: Wto Gru 09, 2003 9:46 pm Powrót do góry

Moze i masz racje Zerat ale strzezonego pan Bog strzez
_________________
+++ Błąd Dzielenia Przez Ogórek. Zainstaluj Nowy Wrzechświat I Rebutuj +++
Bednar Kolesnikov - Szczęśliwy obywatel Novistrany
Forum zastępcze
Obrazek w sygnie by Arahja

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto Gru 09, 2003 10:44 pm Powrót do góry

Nniieee, no policjanci naprawdę latają po domach i zabierają sprzęt, na którym były piraty. Pokazywli przecież nawet w Faktach, no! Ale ja tam się nie boję . Jak nikt mi nawet stałego łacza nie chce założyć, to co tu dopiero policja będzie zaglądać .
_________________
Szczecin w kajaku.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Caranthir
Misjonarz


Dołączył: 01 Kwi 2003
Posty: 657
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Gru 09, 2003 11:01 pm Powrót do góry

Cytat:
nie dygaj ... jesli tylko nie chandlujesz hurtowo to jestes bezpieczny

No niestety nie masz racji Zerat...
Cytat:
wszyscy kurde pankuja, jest juz tyle wersji na trmat tego jak policja szuka i co rekwiruje lub jakie kary daje ze tu widac (mojim zdanem) jakis przekret ...

To nie jest żaden przekręt, ani żadna plota, bo plota nie idzie przez cały kraj i zbiera żniwo. To coś posobno jest tajne. Wiem, że to głupio brzmi, ale w sumie to logiczne: gdyby ogłosili o tym np w mediach, czujesz ile by z tego mieli? Nic! Każdy by szybko pochował płytki i poformatował dyski i żadnych kar by nie było. A tak mają łatewe źródło zarobku na nowsze auta dla policji. Zresztą nie będe mówił nic więcej, ale wejdźcie sobie na stronkę http://www.uwaga.abc.pl. Podesłał mi ją ktoś na GG. Jakby się komuś chciało poprawić błędy i przesłać to dalej, to pewnie może i chyba nikt by się nie obraził. Dopla, narazki!
_________________
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Black and White PL Strona Główna » Black & White (+ Creature Isle)
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme & Graphics by Daz