Forum Black and White PL Strona Główna Black and White PL
Największe forum o BW w Polsce 
 [Rejestracja]  [Edit Profil] [FAQ] [Szukaj]  [Grupy]
[Użytkownicy] [Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości] [Zaloguj]
Czy Black & White ma konkurentów?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Black and White PL Strona Główna » Black & White (+ Creature Isle)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baku29
Wieśniak


Dołączył: 17 Lis 2002
Posty: 142
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob Lis 23, 2002 9:05 pm Powrót do góry

Ma pytanie.Kto uważa , że jest jakiś konkurent wśród gier komputerowych dla Black & White?
_________________
Genezis i Genezis II są najlepsi.:-)Black & White i Warcraft III rządzą.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Noiprox
Guru


Dołączył: 08 Lis 2001
Posty: 2515

PostWysłany: Sob Lis 23, 2002 9:19 pm Powrót do góry

Hmm... tamagotchi? Populous? The Sims?

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
EX_Men
Starszyzna wioski


Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 1006
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie Lis 24, 2002 1:54 am Powrót do góry

Oczywiscie, że ma konkurenta, według mnie "Creatures" i cały ten zastaw, który Nox wymienił wyżej Przy czym Populous jedna z moich ulubionych pozycji
_________________

gg: 3807445

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt Numer ICQ Odpowiedz z cytatem
baku29
Wieśniak


Dołączył: 17 Lis 2002
Posty: 142
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie Lis 24, 2002 10:27 am Powrót do góry

EX_Men napisał:
Oczywiscie, że ma konkurenta, według mnie "Creatures" i cały ten zastaw, który Nox wymienił wyżej Przy czym Populous jedna z moich ulubionych pozycji


OK , dzięki za odpowiedzi , w zupełności się z wami zgadzam .
_________________
Genezis i Genezis II są najlepsi.:-)Black & White i Warcraft III rządzą.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Nie Lis 24, 2002 11:52 am Powrót do góry

Dla B&W trudno znaleźć konkurentów, ponieważ trudno określić rodzaj tej gry. Można jedynie porównywać jakiś dany tytuł z jakąś częścią np: chowanie chowańca - tamagotchi, bycie czyimś bogiem - Popolous itp. Ale żeby znaleźć wszyskie podobieństwa w jednym tytule... oj trudno by było

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
baku29
Wieśniak


Dołączył: 17 Lis 2002
Posty: 142
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie Lis 24, 2002 1:02 pm Powrót do góry

Selion napisał:
Dla B&W trudno znaleźć konkurentów, ponieważ trudno określić rodzaj tej gry. Można jedynie porównywać jakiś dany tytuł z jakąś częścią np: chowanie chowańca - tamagotchi, bycie czyimś bogiem - Popolous itp. Ale żeby znaleźć wszyskie podobieństwa w jednym tytule... oj trudno by było


Ok Selion , dzięki za odpowiedź .
_________________
Genezis i Genezis II są najlepsi.:-)Black & White i Warcraft III rządzą.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
White-man
Wyznawca


Dołączył: 11 Paź 2002
Posty: 256
Skąd: Eksjö Szwecja

PostWysłany: Nie Lis 24, 2002 2:25 pm Powrót do góry

baku...czy moge sie dowiedziec czemu przy kazdej twojej odpowiedzi jest quote??? czy wy tez to zauwazyliscie??? :
_________________
Black and White gora!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Tlen WP Kontakt Odpowiedz z cytatem
Aero
Administrator


Dołączył: 22 Maj 2001
Posty: 2537
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Lis 24, 2002 7:07 pm Powrót do góry

To zależy... Bo w podobnej kategorii nie widzę konkurenta dla B&W. Ale jeśli chodzi o konkurenta - lepszą grę, to takich niemało... Z resztą to zależy od gustu.

PS. Baku proszę cię - nie cytuj mnie i nie dziękuj za odpowiedź
_________________


Oh my god, they killed Kenny! You bastards!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt Numer ICQ Odpowiedz z cytatem
lameron
Wyznawca


Dołączył: 03 Cze 2002
Posty: 292
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Lis 24, 2002 9:07 pm Powrót do góry

jest sporo lepszych gier od B&W ale sa to inne gatunki wiec w swoim gatunku B&W na razie nie ma sobie rownych
_________________
Black & White RULEZ !!!
gg: 2904695

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Pon Lis 25, 2002 7:36 am Powrót do góry

Cytat:
To zależy... Bo w podobnej kategorii nie widzę konkurenta dla B&W. Ale jeśli chodzi o konkurenta - lepszą grę, to takich niemało... Z resztą to zależy od gustu.
Ok Aero, dzięki za wypowiedź, w zupełności się z tobą zgadzam

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Noiprox
Guru


Dołączył: 08 Lis 2001
Posty: 2515

PostWysłany: Pon Lis 25, 2002 4:24 pm Powrót do góry

Selion napisał:
Cytat:
To zależy... Bo w podobnej kategorii nie widzę konkurenta dla B&W. Ale jeśli chodzi o konkurenta - lepszą grę, to takich niemało... Z resztą to zależy od gustu.
Ok Aero, dzięki za wypowiedź, w zupełności się z tobą zgadzam
Popieram

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
White-man
Wyznawca


Dołączył: 11 Paź 2002
Posty: 256
Skąd: Eksjö Szwecja

PostWysłany: Pon Lis 25, 2002 6:33 pm Powrót do góry

ja tez oki baku, dzieki za milczenie :
_________________
Black and White gora!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Tlen WP Kontakt Odpowiedz z cytatem
baku29
Wieśniak


Dołączył: 17 Lis 2002
Posty: 142
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pon Lis 25, 2002 9:40 pm Powrót do góry

Nie dziękuj , bo teraz będę dużo gadać. Odkryłem złotą myśl i podstawowe hasło dla dobrych bogów : Dobry bóg , to niesamolubny bóg.
_________________
Genezis i Genezis II są najlepsi.:-)Black & White i Warcraft III rządzą.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Aero
Administrator


Dołączył: 22 Maj 2001
Posty: 2537
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Lis 25, 2002 9:44 pm Powrót do góry

Ja mam lepsze:Dobry bóg to dobry bóg.Ha.
_________________


Oh my god, they killed Kenny! You bastards!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt Numer ICQ Odpowiedz z cytatem
baku29
Wieśniak


Dołączył: 17 Lis 2002
Posty: 142
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto Lis 26, 2002 4:15 pm Powrót do góry

Mam nową teorję(oczywiście nie dla złych bogów): Chowaniec to klucz do tego świata, bez niego bóg jest słaby , ale chowaniec nie jest też taki posłuszny jeżeli bóg jest wobec niego zły , ponieważ chowaniec w końcu przerasta boga i może żyć sam.
_________________
Genezis i Genezis II są najlepsi.:-)Black & White i Warcraft III rządzą.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Fredi
Trener chowańców


Dołączył: 04 Sty 2002
Posty: 2296
Skąd: R.W.

PostWysłany: Wto Lis 26, 2002 7:17 pm Powrót do góry

w skrocie: badz dobry dla chowanca bo cie zniszczy hyh
_________________
"prawdziwego przyjaciela poznasz po tym, ze wbije ci noz od przodu"

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
baku29
Wieśniak


Dołączył: 17 Lis 2002
Posty: 142
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw Lis 28, 2002 4:13 pm Powrót do góry

Fredi napisał:
w skrocie: badz dobry dla chowanca bo cie zniszczy hyh
Dzięki Fredi , że ująłeś to w skrócie.
_________________
Genezis i Genezis II są najlepsi.:-)Black & White i Warcraft III rządzą.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Czw Lis 28, 2002 6:53 pm Powrót do góry

baku ... tak sie zastanawiam nad slowami twymi "chowaniec przerasta boga i moze byc sam" ale nie sadzisz ze bog tez moze byc sam ??przypomnij sobie 3 wyspe P.S. czy nomnis tu jeszce przychodzi ?
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Fredi
Trener chowańców


Dołączył: 04 Sty 2002
Posty: 2296
Skąd: R.W.

PostWysłany: Czw Lis 28, 2002 9:49 pm Powrót do góry

baku29 napisał:
Fredi napisał:
w skrocie: badz dobry dla chowanca bo cie zniszczy hyh
Dzięki Fredi , że ująłeś to w skrócie.
dziekuje ze mi dziekujesz a na serio... baku, daj se spokoj z tym... wg. mnie to czyste nabijanie postow.PS: nie dziekuj ze odkrylem jaki masz cel w dziekowaniu
_________________
"prawdziwego przyjaciela poznasz po tym, ze wbije ci noz od przodu"

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Aero
Administrator


Dołączył: 22 Maj 2001
Posty: 2537
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Lis 29, 2002 4:35 pm Powrót do góry

Jasne, że Nomis przychodzi. Tyle że w ostatnio nie wchodzi w ogóle do netu. Gamoń zrzucić sobie modem z biurka :DMoże i mój modem wewnętrzny jest do kitu i osiągam na nim z reguły 40kbps, to przynajmniej nie grozi mu upadek
_________________


Oh my god, they killed Kenny! You bastards!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt Numer ICQ Odpowiedz z cytatem
White-man
Wyznawca


Dołączył: 11 Paź 2002
Posty: 256
Skąd: Eksjö Szwecja

PostWysłany: Pią Lis 29, 2002 5:45 pm Powrót do góry

oj, ci modemowcy...nie to zebym mial cos przeciwko, ja tylko im spolczuje...Ps. ja mam lacze lan ktore ma 10.0Mbit/s...nie zle co:)Ps 2. ile wam (dotyczy tylko modemowcow) zajmoje wejscie na forum???
_________________
Black and White gora!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Tlen WP Kontakt Odpowiedz z cytatem
lameron
Wyznawca


Dołączył: 03 Cze 2002
Posty: 292
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Lis 29, 2002 7:55 pm Powrót do góry

ja mam lacze 2mb a i tak czasami musze czekac cholernie dlugo na zaladowanie sie forum, to zalezy ile typa teraz siedzi, a przez to ze masz lan i ja tez nie mozemy byz hostami w online
_________________
Black & White RULEZ !!!
gg: 2904695

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
White-man
Wyznawca


Dołączył: 11 Paź 2002
Posty: 256
Skąd: Eksjö Szwecja

PostWysłany: Sob Lis 30, 2002 9:40 pm Powrót do góry

tak, niestety...ale mam pomysl...nie wiem czy tak mozna ale jest on taki:
ktos kto nie ma LAN'a zalozy gre a ja i lameron w nia wejdziemy...pozniej ten ktos kto zalozyl gre sie wylaczy a ja i lameron bedziemy grac:)
mozna tak?
_________________
Black and White gora!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Tlen WP Kontakt Odpowiedz z cytatem
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie Gru 01, 2002 12:02 am Powrót do góry

Nie, mi forum ziała szybko. Na otwarcie samego forum czekam ok. 5 s.
_________________
Szczecin w kajaku.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Nie Gru 01, 2002 12:06 am Powrót do góry

hehe
NOmis stary druchu i mistrzu posta jak ci sie wiedzie ??
a wracajac do tematu:
pomimo ze mam stale to i tak miewam czasem problemmy z czekanie .. np. jak wchodze na jakis temat nas ktorym jeszce nie bylem
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
baku29
Wieśniak


Dołączył: 17 Lis 2002
Posty: 142
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Nie Gru 01, 2002 7:49 am Powrót do góry

Ślicznie zapełniacie temat , tylko gadacie nie na temat
_________________
Genezis i Genezis II są najlepsi.:-)Black & White i Warcraft III rządzą.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
White-man
Wyznawca


Dołączył: 11 Paź 2002
Posty: 256
Skąd: Eksjö Szwecja

PostWysłany: Nie Gru 01, 2002 10:34 am Powrót do góry

no to mozna tak czy nie???
kubo- to moze ty cos sesownego napiszesz?
_________________
Black and White gora!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Tlen WP Kontakt Odpowiedz z cytatem
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie Gru 01, 2002 11:04 am Powrót do góry

To nic nadzwyczajnego. Tu wszyscy gadają nie na temat.
_________________
Szczecin w kajaku.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Fawkes
Starszyzna wioski


Dołączył: 14 Lip 2002
Posty: 925
Skąd: Świeradów Zdrój

PostWysłany: Nie Gru 01, 2002 11:10 am Powrót do góry

Jednak wracając do tematu
Jeśli chodzi o ten typ gier to The Sims jest największym konkurentem, choć mnie niczym niczym nie zacheyca
_________________
Błądzić jest rzeczą ludzką - wszystko pogmatwać potrafi tylko komputer

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Odpowiedz z cytatem
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie Gru 01, 2002 11:24 am Powrót do góry

Ja lubię The Sims. Ale ta gra nie jest podobna do BW. Chyba... Populousy są podobne.
_________________
Szczecin w kajaku.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Black and White PL Strona Główna » Black & White (+ Creature Isle)
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme & Graphics by Daz