Forum Black and White PL Strona Główna Black and White PL
Największe forum o BW w Polsce 
 [Rejestracja]  [Edit Profil] [FAQ] [Szukaj]  [Grupy]
[Użytkownicy] [Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości] [Zaloguj]
The_Eden_Angels - Klan Black and White szuka członków :D
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum Black and White PL Strona Główna » Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EX_Men
Starszyzna wioski


Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 1006
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Lip 18, 2002 3:27 am Powrót do góry

Szukam członków do polskiego klanu The_Eden_Angels jest to drugi klan polski, obecnie zajmujący bardzo wysoką piętnastą pozycję w rankingu i to jest tylko moja zasługa ..... tak więc potrzebujemy aktywnych uczestników albo takich którzy zasłużą sie dla klanu i tyle Bez 56kb modemów proszę vip_@wp.pl


EX_Men[/quote][/list]
_________________

gg: 3807445

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt Numer ICQ Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Czw Lip 18, 2002 10:38 am Powrót do góry

szukasz czlonka.... (bez skojarzen)? My tez, najlepiej aktywego, nie oszukujacego, nie korzystajacych z trainerow, dobrego w teh grze..... czyli nieistniejacego
Na zaszczytnym 15 miejscu? A co powiesz o naszym piatym??? pamietaj, ze jak wejdziesz w pierwsza dziesiatke to kredyty zdobywa sie o wiele trudniej, ale za to latwiej sie je traci. Np; za godzinna gre z 3 graczami zdobywam ostatnio od 3 do 8 kredytow, a jak strace polaczenie to trace od 9 to 30 kredytow

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Fredi
Trener chowańców


Dołączył: 04 Sty 2002
Posty: 2296
Skąd: R.W.

PostWysłany: Czw Lip 18, 2002 11:20 am Powrót do góry

ja nic nie powiem, tylko tyle: aero, usun ten temat! koles, ty sie chyba zle czujesz jak na forum na ktorym wiekszosc (chyba ) członkow nalezy do klanu reklamujesz swoj kllan!!!!
_________________
"prawdziwego przyjaciela poznasz po tym, ze wbije ci noz od przodu"

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Noiprox
Guru


Dołączył: 08 Lis 2001
Posty: 2515

PostWysłany: Czw Lip 18, 2002 12:24 pm Powrót do góry

y koles sie chyba domyslasz, ze te forum jest klanem...

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Buahaha
Wyznawca


Dołączył: 25 Lut 2002
Posty: 253
Skąd: z Faerunu :)

PostWysłany: Czw Lip 18, 2002 6:26 pm Powrót do góry

Ale to przeciez oficjalna polska strona o B&W i wydaje mi sie ze mozna reklamowac klany

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Fawkes
Starszyzna wioski


Dołączył: 14 Lip 2002
Posty: 925
Skąd: Świeradów Zdrój

PostWysłany: Czw Lip 18, 2002 7:03 pm Powrót do góry

Żyjemy w wolnym kraju każdy ma prawo reklamowćco chce.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Odpowiedz z cytatem
MiriV
Wyznawca


Dołączył: 08 Lip 2002
Posty: 229
Skąd: Tarnów City | Windy City

PostWysłany: Czw Lip 18, 2002 7:49 pm Powrót do góry

Liberty Poland
PS wkoncu ktos z USA! :

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw Lip 18, 2002 8:48 pm Powrót do góry

A ja nie mam pojęcia czemu się burzycie. Bardzo dobrze, że reklamuje swój klan, nie wszyscy z forum należą do Forum-pl.
_________________
Szczecin w kajaku.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Aero
Administrator


Dołączył: 22 Maj 2001
Posty: 2537
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Lip 18, 2002 9:24 pm Powrót do góry

Nomis kradniesz mi myśli Jeśli chce to niech szuka, to nie jest forum klanu tylko fanów B&W mówiacych po polsku. Z resztą o co się tak boicie, jakby tu miał kogoś znaleźć... Nikogo nie znajdziesz, przynajmniej nie takiego jak opisywałeś.

BTW: Podobno jesteś z Polski, nie z US EX_MEN.
_________________


Oh my god, they killed Kenny! You bastards!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt Numer ICQ Odpowiedz z cytatem
EX_Men
Starszyzna wioski


Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 1006
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Lip 18, 2002 9:28 pm Powrót do góry

Selion napisała, że czesto traci połączenia to wy w większości używacie modemów.... nie powinienem nic tu o tym mówić bo tylko wszystkich zniechęce ale do dzisiaj spłacam Tepse.... i jeszcze sie bede troche splacac! Poza tym to wystarczył by nie oszukujący i AKTYWNY, a dobrym moge go uczynić po 2 godzinnym treningu Zastanawiałem się czy umieścić tu reklamę ale widze, ze forumowicze nie maja nic przeciwko temu to moze wrzucimy tu bannera : albo nie mam lepszy pomysl na strone glowna.
_________________

gg: 3807445

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt Numer ICQ Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Czw Lip 18, 2002 9:40 pm Powrót do góry

ja mam SDI, ale to nie chodzi o to, utracone polaczenia to wina serwera

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
EX_Men
Starszyzna wioski


Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 1006
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Lip 18, 2002 10:01 pm Powrót do góry

O rany Aero posypały się maile, pozapychały się skrzynki. Wirtualna Polska przysyła mi je kurierem, a MSN wypłaci odszkodowanie
Ehhh ale ostatnio spadliście, przecież to logiczne,że trzeba grać z lepszym od siebie albo z przynajmniej równym bo w przeciwnym razie się traci kredyty.
_________________

gg: 3807445

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt Numer ICQ Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Czw Lip 18, 2002 10:26 pm Powrót do góry

Spadlismy, bo ja mam zapalenie pluc i do komputera podchodze tylko wtedy, kiedy nie ma rodzicow (dlugo to nie trwa), wiec nie moge grac, ostatnio tez wywalilo mnie raz z gry i stracilismy 19 punktow, a Aero nie jest multimilionerem, zeby wszystko wydawac na net... nawet jesli spadlismy i tak jestesmy wyzej od ciebie

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw Lip 18, 2002 11:59 pm Powrót do góry

Widzisz Andrew jak my się rozumiemy ?

...wyżej od WAS .
_________________
Szczecin w kajaku.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
EX_Men
Starszyzna wioski


Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 1006
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Lip 19, 2002 3:10 am Powrót do góry

Właśnie skończyłem grać i stwierdzam, że faktycznie jest coraz trudniej o te kredyty Jeszcze nie dawno zyskałem 30 punktów, a teraz za wygraną grę z tym samym klanem dostałem 0 Tak samo jest u mnie rodzice siedzą na głowie ... Ale to dobrze bo przynajmniej pies nie zdycha z glodu. Aero powiedział mi, ze ma modem w netii to współczuje....
Jesteście wyżej ode mnie (ale to jest powód do dumy ) nie ma się co przechwalac ja gonie was a wy mnie , poza tym życze wam jak najlepiej Zastanawia mnie tylko jakiej ty Selion używasz magii, że mając taką małą kreaturę tak wiele wygrywasz? :
_________________

gg: 3807445

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt Numer ICQ Odpowiedz z cytatem
Noiprox
Guru


Dołączył: 08 Lis 2001
Posty: 2515

PostWysłany: Pią Lip 19, 2002 9:11 am Powrót do góry

ja chyba wiem bo kazdy klan ma jeszcze malego chowanca proszte, nieprawdasz?

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Pią Lip 19, 2002 10:51 am Powrót do góry

wiesz czemu wygrywam? Bo nasza kreatura moze i jest mala, ale umie sporo cudow, do tego ja mam juz opanowana niezla taktyke na kazda mape. Tez jest wazne zeby obserwowac wroga, bo np: ktos wysyla swojego chowanca do moich wiosek i sie cieszy, ze zabil mi paru ludzi a ja tym czasem niszcze juz jego swiatynie Niektorzy gracze, z ktorymi mialam przyjemnosc grac mieli olbrzymia kreature, np: DOH, ale jemu jakos jeszcze nigdy nie udalo sie ze mna wygrac, wiec jak widzisz wzrost i sila nie ma tu duzo do znaczenia.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Noiprox
Guru


Dołączył: 08 Lis 2001
Posty: 2515

PostWysłany: Pią Lip 19, 2002 11:19 am Powrót do góry

hej, to gra sie swoim chowancem czy klanowym???

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
EX_Men
Starszyzna wioski


Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 1006
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Lip 19, 2002 5:40 pm Powrót do góry

Gra się klanowym chowańcem ale mój jest już taki duży i zna prawie wszystkie cuda oprócz tylko jednego cuda. Tak więc nie potrzebuje treningu i ma jeden kaprys (uwielbia deptać po małych wilkach ) Masz rację taktyka to podstawa, szczególnie na bombardment map, ale wzrost i umiejętności chowańca to 2 podstawa... W sumie jedyna mapa na której nie mam wyrobionej taktyki to Kings of Hill. Mowisz, ze ani razu nie przegralas z DOH (masz jeszcze male doswiadczenie) bo nie grasz z nimi 1vs1 na Bombardment. DOH_Shifter dał mi już tyle razy wycisk jeszcze przed wyjsciem patcha, ze jak go teraz spotkam to nie dam mu wygrac....
_________________

gg: 3807445

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt Numer ICQ Odpowiedz z cytatem
Fawkes
Starszyzna wioski


Dołączył: 14 Lip 2002
Posty: 925
Skąd: Świeradów Zdrój

PostWysłany: Pią Lip 19, 2002 5:55 pm Powrót do góry

Chłopoki nie mówcia ni że boicie się konkurencji
_________________
Błądzić jest rzeczą ludzką - wszystko pogmatwać potrafi tylko komputer

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Pią Lip 19, 2002 9:34 pm Powrót do góry

Ha ha ha, DOH_Shifter zawsze ze mna gra wlasnie na Bombardment, ale on (tak jak ty) zbyt polega na swoim chowancu. Przyznam, ze na poczatku bylo bardzo trudno, ale jak sie juz wprawilam to nie sprawial mi problemu. Jesli on Ci daje wycisk to przypuszczam, ze jestes bardzo slaby... kolejny naszprycowany chowaniec, trzeba pamietac, ze to nie kreatura gra, tylko ty.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Lisek
Uczeń


Dołączył: 19 Cze 2002
Posty: 447

PostWysłany: Pią Lip 19, 2002 10:26 pm Powrót do góry

dobra koles mowiles ze 2 godz i jestem mistzr w BNW
ja jestem (teraz ) kompletne 0 w BNW
wiec kiedy trening??

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
EX_Men
Starszyzna wioski


Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 1006
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Lip 19, 2002 11:25 pm Powrót do góry

To aż tyle razy z nim grałaś? hmmm zapytam sie go.... Ale trzeba pamiętać, że i tak jestem najlepszy hahaha
_________________

gg: 3807445

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt Numer ICQ Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Pią Lip 19, 2002 11:42 pm Powrót do góry

Jak się będziesz pytał, to powiedz, że to ta, która na początku gry mówi: bądź dobry dla kobiety Wtedy będzie wiedział o kim mówisz
Ty jesteś najlepszy??? A rozumiem, mówiłeś to z sarkazmem, prawda?

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
EX_Men
Starszyzna wioski


Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 1006
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Lip 19, 2002 11:59 pm Powrót do góry

Ehhh no to teraz wyszło szydło z worka!!! : Powinni wymyślić nową zasadę: Bądź dobry dla kobiety : : może jeszcze dawać za to jakies kredyty bo zwykle nic sie z tego nie ma haha
_________________

gg: 3807445

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt Numer ICQ Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Sob Lip 20, 2002 12:48 am Powrót do góry

Ha Ha Ha, ale bardzo ku**a smieszne, chyba się czegos przytrzymam bo upadne ze smiechu, o patrz, juz nie żyję, będę Cię teraz straszyć po nocach. Jak to się nic nie ma za bycie dobrym dla kobiety? A byłeś kiedyś dobry dla jakiejś? A może inaczej, widziałeś Ty w ogóle kiedyś kobietę?

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
EX_Men
Starszyzna wioski


Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 1006
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob Lip 20, 2002 2:52 am Powrót do góry

Ha Ha Ha, to nie miejsce żeby zaczynać takie tematy. Poza tym uważam, że ani BNW ani internet nie jest dobrym miejscem na szukanie sobie dziewczyny... ale przynajmniej jest nadzieją dla wszystkich ludzi wciąż szukających Kobieta, rodzice itd. ile ty masz lat? ide spac wiec nie strasz mnie w nocy uuuuggghh boję się.[/img]
_________________

gg: 3807445

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt Numer ICQ Odpowiedz z cytatem
Krzysiek_13
Nawrócony


Dołączył: 28 Cze 2002
Posty: 10
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob Lip 20, 2002 8:55 am Powrót do góry

Boże nastepna kłótnia, przed chwila forum było posprzatane i jusz je zaqśmiecacie!!! Co za ludzie, ja do was nie mam sił!! A ty Ex-men się zamknij bo jesteś wpierdalający, i przestan się klocic z kobieta bo to i tak nic Ci nie da!!
_________________
RED COME BACK!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Sob Lip 20, 2002 9:52 am Powrót do góry

EX_Men, a kto tu mowi o szukaniu sobie dziewczyny przez Net, ja nigdy nie szukalam (dziewczyny ). Jak chcesz wiedziec ile mam lat, to wejdz na strone naszego klanu, tam sie nawet dowiesz kiedy mam urodziny i jak mam na imie. Jedyne, kogo teraz szukam przez net, to ludzie chetni do gry w B&W z jakims stażem i mozliwoscia grania w sieci

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Lisek
Uczeń


Dołączył: 19 Cze 2002
Posty: 447

PostWysłany: Sob Lip 20, 2002 11:25 am Powrót do góry

no to odpowiesz mi naa moj post ???

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Black and White PL Strona Główna » Inne
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme & Graphics by Daz