Forum Black and White PL Strona Główna Black and White PL
Największe forum o BW w Polsce 
 [Rejestracja]  [Edit Profil] [FAQ] [Szukaj]  [Grupy]
[Użytkownicy] [Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości] [Zaloguj]
CZYSTO!! :)
Idź do strony 1, 2  Następny
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum Black and White PL Strona Główna » Inne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw Cze 27, 2002 11:27 am Powrót do góry

NARESZCIE!!! FORUM JEST CZYSTE!! Zadnych starych tematow, wszystko dziala !

Oczywiscie nie zmienia to faktu, ze wolalbym stare forum.
_________________
Szczecin w kajaku.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Czw Cze 27, 2002 1:09 pm Powrót do góry

A kolory Ci sie podobaja? tylko powiedz nie, a nie zyjesz ;P

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Czw Cze 27, 2002 3:23 pm Powrót do góry

no prosze prosze
mamy czyste forum i welni sprawne (chyba) .... nie bedzie chyba tajemnica to ze czasem przychosdze na forum ale nic nie pisze
jednak to jest odpowiadnia do tego okazja ... co nie znaczy ze tu wruce
bede czasem przychodzil ale raczej nic nie pisal .. ale wracajac do nowego CZYSTEGO forum ... mam nadzieje ze tego nie zasmiecicie jak wczesniejszego ... chociaz napewno cos takiego nastąpi
Gratuluje MG i Aero za podjęcie tej decyzji .. nie wiem ile to "czyszzcenie" trwalo alw to kawal dobrej roboty ... zostaly profile i statystyki kazdego z nas wiec nie musze sie zapisywac tylko na ten post (mam nadzieje).

Dobra ja koncze mam jesazce troche rzeczy do zalatwienia pilnujcie forum i nie piszcie za duzo ... szcegulnie ty nomis

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Czw Cze 27, 2002 3:24 pm Powrót do góry

no prosze prosze
mamy czyste forum i welni sprawne (chyba) .... nie bedzie chyba tajemnica to ze czasem przychosdze na forum ale nic nie pisze
jednak to jest odpowiadnia do tego okazja ... co nie znaczy ze tu wruce
bede czasem przychodzil ale raczej nic nie pisal .. ale wracajac do nowego CZYSTEGO forum ... mam nadzieje ze tego nie zasmiecicie jak wczesniejszego ... chociaz napewno cos takiego nastąpi
Gratuluje MG i Aero za podjęcie tej decyzji .. nie wiem ile to "czyszzcenie" trwalo alw to kawal dobrej roboty ... zostaly profile i statystyki kazdego z nas wiec nie musze sie zapisywac tylko na ten post (mam nadzieje).

Dobra ja koncze mam jesazce troche rzeczy do zalatwienia pilnujcie forum i nie piszcie za duzo ... szcegulnie ty nomis

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw Cze 27, 2002 6:11 pm Powrót do góry

Ania, już mowiłem twojemu mezowi, że mi sie podobaja nowe kolory .
_________________
Szczecin w kajaku.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Czw Cze 27, 2002 7:06 pm Powrót do góry

Meza??? Eeee, chyba za duzo wtedy wypilam bo nie pamietam ;)
Dobra przyznac sie, skad wiedzieliscie, ze jestesmy po slubie?

bym zapomniala wiecie co mnie bardzo wkurza? To ze czasem kiedy odpiszesz na post to pokazuje sie informacja "cos tam, bla bla", czyli ze twoj post nie zostanie pokazany, a tu jest, tylko ze nie ma informacji o tym ze jest, niektorzy pisza jeszcze raz i przez to sa podwojne posty. na dodatek nikt nie wie, ze ktos odpowiedzial na post i tu nie zaglada!!! Przydaloby sie to poprwic, prawda Aero? :)


Ostatnio zmieniony przez Selion dnia Czw Cze 27, 2002 11:08 pm, w całości zmieniany 1 raz

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw Cze 27, 2002 11:57 pm Powrót do góry

"AERO!" Co tak oficjalnie? Juz ja wiem co wy tam krecicie, przede mna nic sie nie ukryje!
_________________
Szczecin w kajaku.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Pią Cze 28, 2002 12:02 am Powrót do góry

eeeeeee..... Nomis, no co ty? My tylko sobie czasem gadu-gadu.... nic wiecej.... a nawet jesli to co? :

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią Cze 28, 2002 12:19 am Powrót do góry

GaduGadu - tak to sie teraz nazywa?? Ja wszystko widze, jestem wszedzie! BUAHAHAHAHAHA!
_________________
Szczecin w kajaku.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Pią Cze 28, 2002 12:57 am Powrót do góry

Widzisz wszystko? To powiedz mi jak jestem ubrana
jestes wszedzie? Tylko Ci sie tak zdaje, tak naprawde to jestes tylko w moim umysle, ja Ciebie wymyslilam i wszystkich innych, ja, bogini Selion!!!
i nie czepiaj sie mojego Aero :

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią Cze 28, 2002 9:11 am Powrót do góry

Ale jestes... jestes... jestes... JESTESMY nienormalni.
_________________
Szczecin w kajaku.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Fredi
Trener chowańców


Dołączył: 04 Sty 2002
Posty: 2296
Skąd: R.W.

PostWysłany: Pią Cze 28, 2002 3:23 pm Powrót do góry

selion, nomis jest poprostu zazdrosny i tyle
_________________
"prawdziwego przyjaciela poznasz po tym, ze wbije ci noz od przodu"

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Aero
Administrator


Dołączył: 22 Maj 2001
Posty: 2537
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Cze 28, 2002 5:37 pm Powrót do góry

Selion napisał:
Widzisz wszystko? To powiedz mi jak jestem ubrana



Na 90% jesteś nago, tak jak zwykle
_________________


Oh my god, they killed Kenny! You bastards!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt Numer ICQ Odpowiedz z cytatem
Buahaha
Wyznawca


Dołączył: 25 Lut 2002
Posty: 253
Skąd: z Faerunu :)

PostWysłany: Pią Cze 28, 2002 8:04 pm Powrót do góry

No czesc wreszcie udalo mi sie odzyskac nick tylko jak zrobic zeby forum bylo polskie i byla ta niby grafika?

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Buahaha
Wyznawca


Dołączył: 25 Lut 2002
Posty: 253
Skąd: z Faerunu :)

PostWysłany: Pią Cze 28, 2002 8:06 pm Powrót do góry

No czesc wreszcie udalo mi sie odzyskac nick tylko jak zrobic zeby forum bylo polskie i byla ta niby grafika?

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Pią Cze 28, 2002 9:07 pm Powrót do góry

no coz Aero... zgadles
Buahaha nie marudz, bo i tak jest lepiej niz bylo, co wiecej jest calkiem dobrze

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
Aero
Administrator


Dołączył: 22 Maj 2001
Posty: 2537
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Cze 28, 2002 9:42 pm Powrót do góry

Teraz już nie ma na co narzekać - jak widzicie jest polska wersja, a skin... o tym w topicu Sprawy organizacyjne.
_________________


Oh my god, they killed Kenny! You bastards!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt Numer ICQ Odpowiedz z cytatem
Meee
Skamielina


Dołączył: 21 Sty 2002
Posty: 3577
Skąd: uhh, zebym ja to wiedzial...

PostWysłany: Pią Cze 28, 2002 10:14 pm Powrót do góry

Hehe. Troche mnie nie bylo a wy tu juz krecicie co? : : Dobra nie przeszkadzjcie sobie : :

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Pią Cze 28, 2002 11:34 pm Powrót do góry

jasne! krecimy, wkrecamy, wsrubowujemy, wwiercamy, przekrecamy, zakrecamy... chyba jednak najwiecej to ostatnie, zreszta kazdy jest w jakis sposob zakrecony

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob Cze 29, 2002 5:22 am Powrót do góry

Ha! "Nago jak zwykle" !! Wydalo sie!
_________________
Szczecin w kajaku.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Fredi
Trener chowańców


Dołączył: 04 Sty 2002
Posty: 2296
Skąd: R.W.

PostWysłany: Sob Cze 29, 2002 9:33 am Powrót do góry

nomis, nie rozpaczaj tak... swiat jest pełen kobiet...
_________________
"prawdziwego przyjaciela poznasz po tym, ze wbije ci noz od przodu"

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Sob Cze 29, 2002 10:24 am Powrót do góry

no i co, ze nago? Wygodnie sie czuje bez ubran... a tak serio to jestem uzalezniona od kompa (od was moi mili ) i kiedy wstaje lub klade sie spac to pierwsze co siadam przed komputerem... eh. ciezkie zycie gracza

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob Cze 29, 2002 1:54 pm Powrót do góry

Miałem to samo. Ale przez to, że wszyscy przestali nagle przychodzić musialem przejść odwyk . A teraz spowrotem się uzależniam .
_________________
Szczecin w kajaku.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Darek
Hodowca chowańców


Dołączył: 23 Sty 2002
Posty: 1285

PostWysłany: Sob Cze 29, 2002 2:41 pm Powrót do góry

Ej Ej nomis D: D[/code]

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Meee
Skamielina


Dołączył: 21 Sty 2002
Posty: 3577
Skąd: uhh, zebym ja to wiedzial...

PostWysłany: Sob Cze 29, 2002 2:43 pm Powrót do góry

Ja nie jestem zakrecony, ale da sie zrobic. Mam fotel obracany

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Aero
Administrator


Dołączył: 22 Maj 2001
Posty: 2537
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Cze 30, 2002 2:16 pm Powrót do góry

Heh stare dobre forum - tylko zaczęło działać i już zmieniacie temat... Uszanujcie wolę Zerata
_________________


Oh my god, they killed Kenny! You bastards!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt Numer ICQ Odpowiedz z cytatem
Selion
Stała forumowiczka


Dołączył: 06 Maj 2002
Posty: 440

PostWysłany: Nie Cze 30, 2002 8:54 pm Powrót do góry

Nie zmieniac tematu? No dobra. Ale fajne czyste forum, takie.. czyste i w ogole bez niczego, no teraz juz z paroma topicami, ale ogolnie to jest bardzo... czysto!!! tez mi sie podoba takie czyste i dzialajace i takie czyste i.... no Aero, ile mozna gadac o tym? Niektore tematy sa ruchome i nie zatrzymasz tego, coz, sila wyzsza

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie Cze 30, 2002 11:20 pm Powrót do góry

Ania, jesteś niesamowita! Co chwilę mnie zabijasz !
_________________
Szczecin w kajaku.


Ostatnio zmieniony przez .nomis dnia Nie Cze 30, 2002 11:43 pm, w całości zmieniany 1 raz

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Assasin
Wyznawca


Dołączył: 12 Mar 2002
Posty: 274
Skąd: ze znowu!

PostWysłany: Nie Cze 30, 2002 11:41 pm Powrót do góry

No bo to jest tzw. mANIA zabijANIA lol.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Odpowiedz z cytatem
.nomis
Bóg


Dołączył: 29 Wrz 2001
Posty: 6641
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie Cze 30, 2002 11:43 pm Powrót do góry

Normalnie
_________________
Szczecin w kajaku.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Black and White PL Strona Główna » Inne
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme & Graphics by Daz