Forum Black and White PL Strona Główna Black and White PL
Największe forum o BW w Polsce 
 [Rejestracja]  [Edit Profil] [FAQ] [Szukaj]  [Grupy]
[Użytkownicy] [Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości] [Zaloguj]
15 lat

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Black and White PL Strona Główna » Black & White (+ Creature Isle)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diverso
Guru


Dołączył: 23 Lip 2004
Posty: 2737
Skąd: z własnej woli

PostWysłany: Sob Mar 26, 2016 9:47 pm Powrót do góry

Najpierw trafiłem na jakiś nostalgiczny filmik na YT omawiający B&W a dzisiaj na artykuł o 15 leciu wydania. http://www.spidersweb.pl/2016/03/black-white.html Jak ten czas leci. A ja dalej pamiętam większości misji
_________________
In my life, like a song I will still hear you


1316228

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Odpowiedz z cytatem
Guaulden
Starszyzna wioski


Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 992
Skąd: ja mam ten łupież?!

PostWysłany: Sob Kwi 02, 2016 11:10 am Powrót do góry

Diverso napisał:
A ja dalej pamiętam większości misji

Hehe, a ja koniecznie muszę przejść przynajmniej raz w roku, szkoda, że przez to pamiętam dosłownie wszystko... Chciałoby się móc tak po prostu zapomnieć i cieszyć grą na nowo.

Co do samego artykułu
Cytat:
Choć jego mechanika tylko delikatnie się zestarzała, to strona graficzna po 15 latach od premiery tytułu zwyczajnie odrzuca.


Nie wiem dlaczego on tak pisze, może i mam trochę wypaczone spojrzenie przez ogromną nostalgię, ale bezproblemowo mogę grać w B&W na zmianę z Wiedźminem 3. Gra ma przede wszystkim bardzo ładne shaderki i zadziwiające oświetlenie i cienie, których po tytule z tego roku, nie grając w nią wcześniej, na pewno bym się nie spodziewał. Dodatkowo początki fizyki na postaciach (włosy chowańca małpy i jego pochodnych), bardzo ładne i płynne animacje itd. Pod tym względem, jak np. zagrać w takiego Morrowinda, który jest z tego samego czasu i był uważany za cud graficzny w czasie premiery, to wypada on bardzo słaba na tle B&W (co nie znaczy, że go nie lubię). Gdyby tak udało się jedynie zwiększyć złożoność geometrii 10-krotnie, nawet samym subdividem, gra mogłaby wyglądać jak współczesny tytuł, ale kiedyś jak chciałem tego spróbować, to napotkałem po drodze tyle problemów, że ostatecznie się poddałem. Na każdym kroku przeszkoda, ciężko przeskoczyć ograniczenia tak starego silnika. Najlepiej byłoby tę grę napisać na nowo np. na takim UE4, tylko dopóki M$ trzyma prawa do tytułu, to raczej nici nawet z darmowej wersji .
_________________

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG Tlen Odpowiedz z cytatem
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Black and White PL Strona Główna » Black & White (+ Creature Isle)
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Strona 1 z 1
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme & Graphics by Daz