Zobacz poprzedni temat
:: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jeden1
Hodowca chowańców

Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 1698
Skąd: Z braku poczucia humoru.
|
Wysłany:
Sro Lip 20, 2011 9:11 pm |
|
|
Żadna nowość, ale jeszcze takiego tematu nie ma. Ale ktoś mógłby nie wiedzieć, że 11.11.11 ma wyjść kolejna część TES.
TES V: Skyrim trailer
Poza tym, że zajebisty jest sam fakt, że to TES, posłuchajcie muzyki. Genialna. Tak samo jak narracja całkiem fajna. _________________ Gdyby człowiek znalazł kraj mlekiem i miodem płynącym, stwierdziłby, że nie lubi ani mleka, ani miodu. |
|
|
|
Guaulden
Starszyzna wioski

Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 992
Skąd: ja mam ten łupież?!
|
Wysłany:
Sro Lip 20, 2011 9:36 pm |
|
|
Właśnie przeczytałem nowe posty w temacie o Skyrim na Adamantytowej Wieży, wchodzę tutaj, patrze, a tu... to samo.
Chętnie bym napisał tutaj z kilka tysięcy zdań co myślę na temat zajebiście "genialnego" pomysłu dalszego trzymania Todda Howarda na jego stanowisku, ale zwyczajnie mi się nie chce, za dużo zachodu, a ludzi tutaj za mało, żeby to pisać.
Myślę, że mój post jest wystarczająco wymowny?  _________________
 |
|
|
|
jeden1
Hodowca chowańców

Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 1698
Skąd: Z braku poczucia humoru.
|
Wysłany:
Czw Lip 21, 2011 12:36 am |
|
|
Chyba coś Ci się nie podoba w TES V Takie wrażenie odnoszę. Osobiście wiem tylko tyle, że będzie ^^ No i że akcja będzie miała miejsce w Skyrim. _________________ Gdyby człowiek znalazł kraj mlekiem i miodem płynącym, stwierdziłby, że nie lubi ani mleka, ani miodu. |
|
|
|
Evilz
Starszyzna wioski
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 833
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Czw Lip 21, 2011 9:19 am |
|
|
Nie lubie gier singlowych i RPG ale to kupię za sam nordycki klimat  |
|
|
|
Zerat
Dark Templar

Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun
|
Wysłany:
Czw Lip 21, 2011 10:50 pm |
|
|
Powiem tak ..
Morcio Mial klimat, skopany system walk i bardzo ograniczona ilosc stworkow, ale super klimat
"Nr 4" zrazil mnie swoja jaskrawa grafika
ta gre raczej tez sobie podaruje _________________
Szanuj przyjaciół gg 1028815 |
|
|
|
jeden1
Hodowca chowańców

Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 1698
Skąd: Z braku poczucia humoru.
|
Wysłany:
Czw Lip 21, 2011 11:49 pm |
|
|
Nie da się ukryć, że "zapierające dech w piersiach krajobrazy Obliviona" z czasem stawały się trochę zbyt bajkowe, ale niektóre jaskinie i lochy były naprawdę bardzo dobrze zrobione.
Skyrim powinien być trochę bardziej jaskrawy ze względu na fakt, iż światło z natury odbija się od śniegu  _________________ Gdyby człowiek znalazł kraj mlekiem i miodem płynącym, stwierdziłby, że nie lubi ani mleka, ani miodu. |
|
|
|
Evilz
Starszyzna wioski
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 833
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pią Lip 22, 2011 8:29 am |
|
|
Wszystko wyjaśnia fakt iż Oblivion to słaba gra i dobra platforma do modów D: |
|
|
|
Guaulden
Starszyzna wioski

Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 992
Skąd: ja mam ten łupież?!
|
Wysłany:
Pią Lip 22, 2011 11:40 am |
|
|
Cytat: |
Skyrim powinien być trochę bardziej jaskrawy ze względu na fakt, iż światło z natury odbija się od śniegu |
IMHO to powinno przypominać nieznaczne zwiększenie gamy, niż Oblivionowe wodotryski, które tylko człowieka irytowały cały czas.
Cytat: |
niektóre jaskinie i lochy były naprawdę bardzo dobrze zrobione. |
Z naciskiem na "niektóre" .
Cytat: |
posłuchajcie muzyki. Genialna |
W trailerze, i owszem. Ale słuchałem muzyki i dźwięków otoczenia z gameplayu (pozbawionego komentarzy) i imho. będzie to najgorszy soundtrack w historii całej serii...
Prawie zero dźwięków otoczenia, muzyka w tle niesłyszalna, w trakcie zwiedzania jaskini w ogóle nie tworzyła napięcia, a "dragon shouty" ze strony naszego bohatera brzmiały jak kaszel. Ryk smoków również nie powalał, ani nie budził grozy. _________________
 |
|
|
|
jeden1
Hodowca chowańców

Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 1698
Skąd: Z braku poczucia humoru.
|
Wysłany:
Sob Lip 23, 2011 5:24 pm |
|
|
Cthuuuuulhuuuuuu...
Nie wytrzymam. Gdzie jest płytka z Morrowindem?! Może jak sobie pogram w któregoś TESa to przestanę 50 razy dziennie oglądać trailer Skyrim  _________________ Gdyby człowiek znalazł kraj mlekiem i miodem płynącym, stwierdziłby, że nie lubi ani mleka, ani miodu. |
|
|
|
Guaulden
Starszyzna wioski

Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 992
Skąd: ja mam ten łupież?!
|
Wysłany:
Sob Lip 23, 2011 6:03 pm |
|
|
Cytat: |
Gdzie jest płytka z Morrowindem?! Może jak sobie pogram w któregoś TESa to przestanę 50 razy dziennie oglądać trailer Skyrim |
Taka terapia jest jak najbardziej wskazana i zalecana przez psychologów z całego świata .
Ja mam zamiar założyć po raz setny kolejną postać Morku jak tylko przejdę w końcu New Vegas, a się na to na razie nie zapowiada. Naprawdę, Obsidian odwalił kawał dobrej roboty odnośnie ilości questów pobocznych względem poprzednika . Jeszcze dużo by można poprawić w całej grze, ale widać wyraźnie, że jest progres. _________________
 |
|
|
|
Meee
Skamielina

Dołączył: 21 Sty 2002
Posty: 3577
Skąd: uhh, zebym ja to wiedzial...
|
Wysłany:
Sob Lip 23, 2011 8:29 pm |
|
|
Mnie się nigdy nie udało skończyć Morka, zawsze mi się albo nudzi w trakcie, albo znajduję sobie coś ciekawszego. A raz już mi nieźle szło moim uniwersalnym "red mage'm" - long sword + bow + destro magic
Obliviona skończyłem bez żadnych problemów. Przeciwnie, jak wyhaxowałem (legalnie na bramach) sobie zbroje 100+ chameleon to jest gra na god mode :p
Teraz próbuję męczyć DA:Awakening. Byłoby łatwiej gdyby gra się nie wywalała co 10 minut  |
|
|
|
Guaulden
Starszyzna wioski

Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 992
Skąd: ja mam ten łupież?!
|
Wysłany:
Sob Lip 23, 2011 10:43 pm |
|
|
Cytat: |
Mnie się nigdy nie udało skończyć Morka, zawsze mi się albo nudzi w trakcie [...] "red mage'm" - long sword + bow + destro magic |
Polecam spróbować zagrać Mistykiem-iluzjonistą, gra od razu staje się znacznie ciekawsza, niż nawalanie z fireballów, czy też miecza/łuku, co nie specjalnie IMHO pasuje magowi (ale nie można zapominać, że w tej grze właśnie chodzi o to, aby móc bezkarnie dowolnie mieszać umiejętności, aby stworzyć coś na swój gust). Gdy korzystasz z lewitacji, absorpcji (czego się się da- atrybuty, zdrowie, mana, umiejętności), niewidzialności, paraliżu, odbicia, sanktuarium, oślepienia i dzięki takiej mieszance obserwujesz, jak po długim rozwijaniu postaci wrogowie stają się bezsilni, od razu czujesz znacznie większa satysfakcję, niż z utworzenia czaru 100 pt. obr. przez 120s. na cel.
Chociaż przyznam, magia destrukcyjna również potrafi być ciekawa, gdy korzysta się dajmy na to z podatności. Np. czar zwiększający podatność przeciwnika na magię 100 pt. przez 4s., następnie podatność na ogień/porażenia/mróz (co preferujesz) również 100 pt., ale na 1 s i obrażenia od któregoś z żywiołów na taki czas, jaki chcesz (podatność 1s. starcza). Dzięki czemuś takiemu po ponownym rzuceniu czaru, zanim skończy się podatność na magię, kolejne obrażenia wzrastają wykładniczo . Niestety, nie jest to mój pomysł, ja sam wcześniej jedynie korzystałem z podatności na 1s., bo na to bym nawet nie wpadł- wiedząc, że ponownie rzucony czar usuwa poprzedni.
Gra magiem w Morro, w przeciwieństwie do wojownika otwiera przed graczem znacznie większe możliwości i można by tu o tym dyskutować bez końca . _________________
 |
|
|
|
jeden1
Hodowca chowańców

Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 1698
Skąd: Z braku poczucia humoru.
|
Wysłany:
Sob Lip 23, 2011 11:22 pm |
|
|
Wiecie za co kocham Morrowinda? Że na kodach nie dałem rady go przejść. Zbyt duża pokusa zabicia Viveka lub innej ważnej postaci, a nawet jeśli nie to po prostu szybko się nudził. Ukończyłem go dopiero, gdy zagrałem bez kodów xD Jak tylko znajdę płytę to zagram iluzjonistą, żeby sprawidzć czy faktycznie taki dobry.
Ja zawsze grałem postacią doskonale dopasowaną do rodu Haalu (czy jakoś tak) - retoryka, handel i alchemia to była postawa Z tymi trzema na maksa, mogłeś wykorzystać błąd w grze. U Kogośtam z Białej Zatoki w Balmorze mogłeś kupić składniki na miksturę, którą potem sprzedawałeś za mniejwiećej 1,5 ceny składników Jest to Moje własne odkrycie, czym bardzo się szczycę
Rozmyśliłem się: Nie będę grał iluzjonistą. Właśnie się dowiedziałem, że istnieje mod Lichcraft 2, a Ja grałem tylko w LC1  _________________ Gdyby człowiek znalazł kraj mlekiem i miodem płynącym, stwierdziłby, że nie lubi ani mleka, ani miodu. |
|
|
|
Imperator
Wieśniak

Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 110
Skąd: 18.1.24.24.1.31
|
Wysłany:
Pon Paź 10, 2011 7:57 pm |
|
|
Mnie osobiście Morrowind szybko się znudził
Za to Obliviona kocham za Ayleidzki ruiny rozrzucone po całym świecie
Co prawda mogłyby mieć trochę bardziej dopracowaną teksturę ale mniejsza o to
Moim ulubionym zajeciem było zawsze ich zwiedzanie
Dlatego że je uwielbiam gram na dwóch modach:
1. Aranmathi (czy jakoś tak) - który dodaje Ayleidzką twierdzę taką jak inne tylko w lepszym stanie (nie są to ruiny)
2. Na misje Mitycznego Brzasku który jest ściśle z Ayleidami związany. _________________ There is nothing but void |
|
|
|
Guaulden
Starszyzna wioski

Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 992
Skąd: ja mam ten łupież?!
|
Wysłany:
Wto Paź 11, 2011 6:15 am |
|
|
Cytat: |
Mnie osobiście Morrowind szybko się znudził
Za to Obliviona kocham [...] |
Spalić heretyka! _________________
 |
|
|
|
Imperator
Wieśniak

Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 110
Skąd: 18.1.24.24.1.31
|
Wysłany:
Wto Paź 11, 2011 12:54 pm |
|
|
No cóż w morrowindzie nie było nic o Ayleidach
Tak to by było fajnie
A Skyrima kupię z czystej ciekawości _________________ There is nothing but void |
|
|
|
jeden1
Hodowca chowańców

Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 1698
Skąd: Z braku poczucia humoru.
|
Wysłany:
Wto Paź 11, 2011 2:51 pm |
|
|
Było było, Imperatorze. Były książki o Ayleidach. _________________ Gdyby człowiek znalazł kraj mlekiem i miodem płynącym, stwierdziłby, że nie lubi ani mleka, ani miodu. |
|
|
|
Imperator
Wieśniak

Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 110
Skąd: 18.1.24.24.1.31
|
Wysłany:
Sro Paź 12, 2011 7:13 am |
|
|
Ale mnie chodzi o budowle artefakty broń pancerze, a tego w Morku nie było
I rzeczywiście księgi jakieś były ale to nie to samo co wejść do ruin powalić kilku przeciwników i znaleźć jakiś fajny mieczyk, albo coś innego...
Obliviona lubię właśnie za te Ayleidzkie ruin _________________ There is nothing but void |
|
|
|
Guaulden
Starszyzna wioski

Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 992
Skąd: ja mam ten łupież?!
|
Wysłany:
Sro Paź 12, 2011 5:54 pm |
|
|
W Morrowindzie były ruiny Dwemerowe i Daedryczne, w Oblivionie natomiast Ayleidzkie, wszystko wedle obszaru, na jakim te rasy występowały, więc umieszczenie Ayleidzkich ruin w Morku byłoby failem, bo zajmowali oni obszary środkowego tamriel, czyli właśnie Cyrodiil.
W Skyrim mają pojawić się ponownie ruiny Dwemerowe i to chyba jedyny plus jaki widzę w tej grze, pod warunkiem, że zostaną porządnie wykonane. _________________
 |
|
|
|
jeden1
Hodowca chowańców

Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 1698
Skąd: Z braku poczucia humoru.
|
Wysłany:
Sro Paź 12, 2011 8:45 pm |
|
|
Ja tam wyczekuję ze zniecierpliwieniem Skyrim. Zastanawiam się, jak mają zamiar rozwiązać wiele problemów, jak np w trailerze Dragonborn jest Nordem i używa Głosu (chyba), ale co jeśli zagram np Cesarskim albo Argonianinem? Jeśli mają rozwiązać to na zasadzie "gdzieś w rodzinie miałeś Norda, a Głos jest recesywny" to sobie w łeb strzelę... _________________ Gdyby człowiek znalazł kraj mlekiem i miodem płynącym, stwierdziłby, że nie lubi ani mleka, ani miodu. |
|
|
|
Guaulden
Starszyzna wioski

Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 992
Skąd: ja mam ten łupież?!
|
Wysłany:
Czw Paź 13, 2011 11:46 am |
|
|
Cytat: |
gdzieś w rodzinie miałeś Norda, a Głos jest recesywny |
A ja właśnie krzyżówki genetyczne przerabiam .
Ogólnie to ja nie rozumiem idei tych dragon shoutów. Na początku, gdy pierwszy raz o tym usłyszałem to myślałem, że chodzi o Języki i ich niesamowite zdolności w posługiwaniu się głosem, ale w chwili obecnej przy tym całym pierdzieleniu o przejmowaniu smoczych dusz się całkowicie pogubiłem. Czy to w ogóle ma coś wspólnego z lore TES? Ponoć jeden z głosów ma dawać możliwość chwilowego über-sprintu, co jest co najmniej dziwne. Już więcej logiki ma ostrzenie broni za pomocą głosu, co już jest częścią tego świata.
A właśnie
Cytat: |
gdzieś w rodzinie miałeś Norda |
Mógł to nawet być i rodzic, pod warunkiem, że był ojcem, bo mieszańce przyjmują zawsze wygląd matki i częściowe cechy ojca- aby nie tworzyć dodatkowych modeli do gry . _________________
 |
|
|
|
jeden1
Hodowca chowańców

Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 1698
Skąd: Z braku poczucia humoru.
|
Wysłany:
Czw Paź 13, 2011 12:40 pm |
|
|
No właśnie to przejmowanie smoczych dusz i dragon shouty pasują do lore TES tak, jakby te smoki zostały przyzwane poprzez zebranie 7 Smoczych Kul przez Benito Mussoliniego  _________________ Gdyby człowiek znalazł kraj mlekiem i miodem płynącym, stwierdziłby, że nie lubi ani mleka, ani miodu. |
|
|
|
Darek
Hodowca chowańców

Dołączył: 23 Sty 2002
Posty: 1285
|
Wysłany:
Sro Lis 16, 2011 3:16 pm |
|
|
Planuje to ktoś ściągnąc lub kupić? A może ktoś już ma, opowiadać jak wrażenia jak macie ^^ |
|
|
|
Zerat
Dark Templar

Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun
|
Wysłany:
Sro Lis 16, 2011 5:26 pm |
|
|
Zerat napisał: |
...ta gre raczej tez sobie podaruje... |
Cofam to wyrzej ...
Wystarczylo ze obejrzalem pierwsze 15 min gry i .. wessalo mnie ^^
Obecni mam jakies 35h na liczniku i gra sie bosko .. uwuelbiam smoki _________________
Szanuj przyjaciół gg 1028815 |
|
|
|
Zerat
Dark Templar

Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun
|
Wysłany:
Wto Lis 22, 2011 9:22 pm |
|
|
i temat padl .. nikt nie poluje na smoki ?  _________________
Szanuj przyjaciół gg 1028815 |
|
|
|
jeden1
Hodowca chowańców

Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 1698
Skąd: Z braku poczucia humoru.
|
Wysłany:
Wto Lis 22, 2011 10:20 pm |
|
|
Mi komputer nie wyrabiał, gdy trailer w 480p oglądałem, więc nawet nie porywam się na tą grę xD _________________ Gdyby człowiek znalazł kraj mlekiem i miodem płynącym, stwierdziłby, że nie lubi ani mleka, ani miodu. |
|
|
|
Shell
Hodowca chowańców
Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 1597
|
Wysłany:
Sro Lis 23, 2011 1:03 am |
|
|
Ja gram. Gra ma w uj wad ale jakims cudem wciaga. Moze to przez to ze dawno nie bylo rpg z otwartym swiatem takim jaki ma skyrim.  |
|
|
|
Meee
Skamielina

Dołączył: 21 Sty 2002
Posty: 3577
Skąd: uhh, zebym ja to wiedzial...
|
Wysłany:
Sro Lis 23, 2011 5:22 pm |
|
|
Zerat napisał: |
i temat padl .. nikt nie poluje na smoki ?  |
Przeciwnie. Wszyscy cały dzień zajęci zabijaniem smoków :p
Dual wield archer thief here. |
|
|
|
Zerat
Dark Templar

Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun
|
Wysłany:
Czw Lis 24, 2011 12:19 am |
|
|
widze ze kazdy sie bawi w snajpera
ja dzis nabilem 68 godzinke gry, mam 255 saveow i 36 level .. tez macie wrarzenie ze questow z dziennika nie ubywa ?
ale skradanie jest fajne, raz podeszlem na kilkanascie metrow do smoka i nie zauwarzyl mnie .. wstal jak dostal srzala miedzy zeby, zeszlo mu sporo hp przez to  _________________
Szanuj przyjaciół gg 1028815 |
|
|
|
Meee
Skamielina

Dołączył: 21 Sty 2002
Posty: 3577
Skąd: uhh, zebym ja to wiedzial...
|
Wysłany:
Czw Lis 24, 2011 5:17 pm |
|
|
Bo snajpienie działa. Przemierzasz sobie jaskinię pełną bandytów i wycinasz ich po kolei a następni tylko się dziwują o co biega
Powoli mi dochodzi dość sneaka żeby się skradać bezpośrednio do kolesi. Strzała w plecy fajna, ale podrzynanie gardeł dużo bardziej satysfakcjonujące
Nie wiem gdzie idzie sprawdzić czas gry, ale 28 lv i ~12 savów bo jak gram to raczej się ograniczam do quicksave/load |
|
|
|
|