Forum Black and White PL Strona Główna Black and White PL
Największe forum o BW w Polsce 
 [Rejestracja]  [Edit Profil] [FAQ] [Szukaj]  [Grupy]
[Użytkownicy] [Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości] [Zaloguj]
Dungeon Keeper 2 i 1

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Black and White PL Strona Główna » Inne gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Z-Sinej-Dali
Nawrócony


Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 27

PostWysłany: Sob Wrz 18, 2010 6:11 pm Powrót do góry

Kontynuacja przewrotnej i pełnej humoru strategii czasu rzeczywistego autorstwa Bullfrog Productions. W podziemiach znów robi się tłoczno za sprawą awanturników szukających sławy i bogactwa. Strażnik Lochów ma pełne ręce roboty zastawiając pułapki na intruzów, a do tego marzy mu się podbój świata na powierzchni.

Wydana w 1997 roku gra Dungeon Keeper miała tylko jedną poważną wadę – nie była w pełni trójwymiarowa. Twórcy tej znakomitej strategii czasu rzeczywistego postawili sobie ambitne zadanie przygotowania kontynuacji, wykorzystującej możliwości akceleratorów grafiki 3D. Już bez udziału Petera Molyneux ekipie studia Bullfrog Productions udało się wyprodukować sequel, który pod względem grywalności dorównuje pierwowzorowi, a biorąc pod uwagę oprawę graficzną nawet go przewyższa.

Akcja Dungeon Keeper 2 ponownie przenosi graczy do baśniowego królestwa, którym rządzi sędziwy król Reginald. Od czasu wojny pomiędzy dobrem a złem minęło kilka lat i wydaje się, że w krainie zapanował wreszcie spokój. Nic bardziej mylnego. Władca podziemi ma bowiem plan jak przedostać się na powierzchnię, w czym niezbędne będzie siedem kawałków magicznego kryształu, które Reginald rozdał niegdyś swoim rycerzom.

Przewrotność serii Dungeon Keeper polega na tym, że zamiast eksplorować i plądrować lochy gracze otrzymują zadanie ich ochrony. Wcielając się w tytułowego Dungeon Keepera (Strażnika Lochów) rozbudowują mroczne labirynty, zastawiają pułapki i wysyłają monstra, które przeszkodzić mają grupkom poszukiwaczy przygód oraz rogatej konkurencji.

Pracując nad DK2 twórcy gry postanowili uprościć mechanikę rozgrywki i lepiej ją zbalansować. Przykładowo rzucanie zaklęć wymaga teraz użycia określonej dawki many, która regeneruje się z szybkością uzależnioną od liczby posiadanych krypt i obszaru włości. Ponadto w Sercu Lochu znajduje się nieograniczona ilość złota, a wrzucane w środek bitwy kreatury pozostają przez pewien czas zamroczone.

Większość dostępnych w grze jednostek znana jest z pierwowzoru, choć niektóre – jak chociażby chochliki – dysponują nieco zmodyfikowanymi umiejętnościami. Z menażerii Strażnika zniknęły m.in. zbyt potężne smoki, które zastąpione zostały znacznie słabszymi salamandrami. Zrezygnowano także z komnat „koszary” i „zamiatacz”. W zamian pojawiły się: „kasyno”, „arena” i „strażnica”.

Oprawa audio-wizualna Dungeon Keeper 2 stoi na wysokim poziomie. Trójwymiarowe modele postaci i pomieszczeń są dopracowane, a animacje płynne i naturalne. Sterowanie w grze odbywa się za pomocą zielonej łapy Strażnika Lochu, jednak w każdym momencie gracz może wcielić się w jednego z przywołanych potworów i śledzić bieg wydarzeń z perspektywy pierwszej osoby.

Niewątpliwym atutem DK2 jest specyficzne, często wręcz absurdalne poczucie humoru, które twórcom udało się przemycić do swej produkcji. Dla przykładu, kiedy któryś z potworów wygra w kasynie, komnata wypełnia się jaskrawymi kolorami, a wszyscy w niej obecni zaczynają tańczyć Piekielne Disco.

Poza kampanią dla pojedynczego gracza, obejmującą 20 poziomów, w grze zaimplementowany został tryb multiplayer. Pozwala on na wspólną zabawę poprzez Internet lub sieć LAN maksymalnie czterem Strażnikom Lochu. Wśród opcji rozgrywki dostępnych zarówno dla pojedynczego jak i wielu graczy znalazły się dwa nowe tryby, z których najciekawiej prezentuje się sandboksowy „Loszek pieszczoszek”.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
jeden1
Hodowca chowańców


Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 1698
Skąd: Z braku poczucia humoru.

PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 1:15 am Powrót do góry

Eee... no i co z tego?
_________________
Gdyby człowiek znalazł kraj mlekiem i miodem płynącym, stwierdziłby, że nie lubi ani mleka, ani miodu.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Z-Sinej-Dali
Nawrócony


Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 27

PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 7:20 am Powrót do góry

To jest opis gry dungeon keeper 2. Takie tematy na innych forach tworzy się aby opowiadać o grach które się ma i się nam podobają.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Nie Wrz 19, 2010 10:05 pm Powrót do góry

Gralem w DK2 .. fajnie bylo .. kampania jakos szybko mnie znudzila co rzadko sie zdarza, bawilem sie troche przeciw komputerowi na potyczce i wspomniany loszek pieszczoszek
Fajna gra .. szkoda ze bez kontynuacji
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Kejaji
Wyznawca


Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 188
Skąd: jak dorośniesz to się dowiesz:p

PostWysłany: Pon Wrz 20, 2010 4:49 pm Powrót do góry

JJ napisał
Cytat:
Eee... no i co z tego?


Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Avatarx
Starszyzna wioski


Dołączył: 22 Sty 2002
Posty: 912
Skąd: Poznan

PostWysłany: Sro Wrz 22, 2010 9:38 am Powrót do góry

"Eee... no i co z tego? "
Takie same pytanie sobie zadalem po przeczytaniu tego tekstu. Gratuluje wyrafinowanego opanowania ctrl+c, ctrl+v. Nastepnym razem dodaj cos od siebie to bedzie "git funkiel".

Imho to byla dobra gra z tym ze na krotko

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Odpowiedz z cytatem
Kejaji
Wyznawca


Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 188
Skąd: jak dorośniesz to się dowiesz:p

PostWysłany: Sro Wrz 22, 2010 5:26 pm Powrót do góry

Avatarx moja pierwsza reakcja na ten tekst była taka sama jak JJ
ten emotikon był jako potwierdzenie tego co on napisał

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Czw Wrz 23, 2010 12:26 pm Powrót do góry

Fajnie ze ktos chce pogadac o tych grach ale JJ ma racje .. to bylo zwykle kopiuj wklej wziente pewno z WP albo G-OL'a Jakbym chcial rozreklamowac jakas gre to napisalbym cos od siebie
A wiec poprosze zalorzyciela tematu na kilka slow od serca
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Avatarx
Starszyzna wioski


Dołączył: 22 Sty 2002
Posty: 912
Skąd: Poznan

PostWysłany: Czw Wrz 23, 2010 4:51 pm Powrót do góry

http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=81

this

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG Odpowiedz z cytatem
jeden1
Hodowca chowańców


Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 1698
Skąd: Z braku poczucia humoru.

PostWysłany: Sob Wrz 25, 2010 1:47 pm Powrót do góry

Ja tam też lubię DK i dopiero niedawno wywaliłem z dysku, bo grałem bardzo mało. Może kiedyś spróbuję dwójki. Jednak ten opis jest tak zachęcający, jak nazwa flaczków w oleju do jedzenia ich
_________________
Gdyby człowiek znalazł kraj mlekiem i miodem płynącym, stwierdziłby, że nie lubi ani mleka, ani miodu.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Z-Sinej-Dali
Nawrócony


Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 27

PostWysłany: Nie Wrz 26, 2010 11:37 am Powrót do góry

DK2

żartobliwie (z forum o dk)

--> Rozgrywka

W grze kierujesz dłonią. Tak, drogi graczu, właśnie dłonią! Będziesz nią molestować niewinne diabelstwa, wrzucając je do lawy, bijąc niemiłosiernie czy poświęcając mrocznym bogom. Gra od lat 10. Teraz już wiesz, skąd się biorą nastoletni mordercy.

Gra została dobrze przemyślana – z początku dostajesz świecącą, szklaną bombkę z fajowymi odgłosami bijącego serducha – Serce Lochu, które będzie centrum twojej bazy wypadowej.

Rozgrywka zaczyna się praktycznie od zera – dostajesz kilka pól do zagospodarowania na poszczególne komnaty, bo przecież demonom i diabłom potrzebne są cmentarz, oczyszczalnia (niestety, nie alkoholu) i posterunek – bez nich nie będą rozrywać na strzępy krasnoludów, elfów czy rycerzy z dobrej strony mocy.

--> Komnaty

W grze możesz wybudować 14 komnat. Oto niektóre z nich:

* Skarbiec – o dziwo, stwory, aby skutecznie wybebeszać flaki z giermków światłości, muszą codziennie dostawać kasę. Nie wiadomo, po co. Całe szczęście, w tej grze ZUS nie występuje. Inaczej ta komnata świeciłaby pustkami.
* Legowisko – stwory muszą gdzieś spać, nieważne, czy to czarnoksiężnik, smok czy mucha. Ich sypialnie stanowi wydeptany i czarny teren... I to ty narzekasz na swoje łóżko?
* Kurnik – źródło sycącego pożywienia dla naszych sług. Nieważne, że jesteś szkieletem, czy muchą – kurczaka można zjeść w różnoraki sposób.
* Sala treningowa – monstra muszą gdzieś przykoksować. Aha, mucha na 10 levelu i tak pada na hita, więc robactwa nie szkól.
* Posterunek – „gotowy, Sir!” – zawoła stwór na posterunku. Niestety, pod jego nosem mogą przebiec wszystkie siły wroga, a on nic nie zauważy, czyli ogólnie sytuacja wygląda jak na polskich posterunkach.
* Warsztat – cudowne pomieszczenie do konstruowania urządzeń zadających jak największe cierpienie oraz najbardziej upierdliwych dla wroga. Nie ma to, jak pierdząca pułapka tuż pod nosem paladyna.
* Sala tortur – gratka dla masochistów. Nawet nie wiesz, na ile sposobów można zmusić człowieka, by się do Ciebie przyłączył.
* Oczyszczalnia – etanolu tu nie uzyskasz, kaca nie wyleczysz. Budowana jedynie dla celów estetycznych – wirujące gałki oczne!

--> Zaklęcia

Klika najprzydatniejszych zaklęć:

* Opętanie – pozwala nam spojrzeć oczami stwora. Dowiesz się, co widzi mucha tuż przed bliskim spotkaniem z laczkiem, żuk przed zgnieceniem niepubliczną częścią ciała lub kurczak trawiony przez kwas żołądkowy. Miłych doznań!
* Piorun – trzeba coś mówić? Bawimy się w Zeusa!
* Armagedon – powiedzmy, że tak wyglądałaby impreza na kilkaset osób, gdyby skończył się alkohol. Wielkie jebudu!

--> Potwory

* Chochlik – wykonuje całą brudną robotę – kopie tunele, przejmuje pola do zagospodarowania i wydobywa złoto.
* Mucha – pierwszy stwór, jaki do nas przybędzie. Świata nią nie zawojujesz. Co najwyżej możesz nią nakarmić pająki.
* Żuk – czarne, dreptające paskudztwo. W grze nie znajdziesz buta, by go rozdeptać. Nie nadaje się do niczego.
* Pająk – to już coś. Dobrze wyexpiony pająk może zamrozić, spowolnić i obsypać gradem oraz przestraszyć niejednego arachnofoba.
* Pączkujący Demon – przypomina psa sąsiada. Już na drugim levelu wypuszcza czerwone, latające piranie.
* Troll – wielkie stwory, z wielką odpornością na ciosy i regeneracją. Taaa, jasne... <ziew> Trzeba czegoś oryginalniejszego - tutaj są to zielone kurduple z kolczykami w sutach i jajami na wierzchu.
* Ork – purpurowy karzeł z wielkim młotem bojowym. No co? Twórcom naprawdę zależało na oryginalności.
* Demon Żółciowy – uroczo nazywany „pierdzioszkiem”. Uwielbia zagazowywać wszystkich swymi gazami jelitowymi.
* Macka - coś dla fanów hentai. Niestety, twórcy, chcąc być politycznie/religijnie/społecznie poprawni, uczynili kilka dam obecnych w grze nieczułymi na zakusy, a ich ubrania niezniszczalnymi. Piwo dla tego, kto opracuje odpowiedniego moda!

--> Noob w Dungeon Keeper

* Próbuje atakować chochlikami;
* Uwielbia bawić się kamienną pułapką w centrum swojego legowiska;
* Myśli, że wysokolevelowymi żukami pokona awatara;
* Zawsze musi przekopać całą mapę;
* Nie umie przenosić stworów;
* Frustruje się, gdyż nie może zbudować kurnika na wodzie;
* Atakuje wroga, opętując po jednej jednostce;
* Uważa, że lanie Rogatego Rozpruwacza zapewni mu zwycięstwo;


A od siebie

Dk2 to gra zupełnie inna niż reszta (no małe podobieństwo do b&w jest)

Cała akcja toczy się pod ziemią gdzie jako strażnik mamy zdobyć klejnoty przejścia i powolutku wspinać się na górę
a co do fabuły to prosto pobij bohaterów, zdobądź klejnot przejścia
(ech nie nadaje się chyba do opisywania gier)

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
jeden1
Hodowca chowańców


Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 1698
Skąd: Z braku poczucia humoru.

PostWysłany: Pią Paź 01, 2010 9:00 pm Powrót do góry

Z-Sinej-Dali napisał:
Dk2 to gra zupełnie inna niż reszta (no małe podobieństwo do b&w jest)

Cała akcja toczy się pod ziemią gdzie jako strażnik mamy zdobyć klejnoty przejścia i powolutku wspinać się na górę
a co do fabuły to prosto pobij bohaterów, zdobądź klejnot przejścia
(ech nie nadaje się chyba do opisywania gier)


No co Ty... z takimi zdolnościami to przyjmą Cię do CD-Action Albo lepiej, załóż miesięcznik konkurujący z CD-Action. Na serio to Moje odczucie jest takie, jakbyś nic nie napisał. Pozwolę sobie powiedzieć, czego Mi brakuje: wyraźnie sprecyzowanej opini o grze. Niektóre gry są inne w sensie beznadziejne, inne w sensie nowatorskie i ciekawe.
_________________
Gdyby człowiek znalazł kraj mlekiem i miodem płynącym, stwierdziłby, że nie lubi ani mleka, ani miodu.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Meee
Skamielina


Dołączył: 21 Sty 2002
Posty: 3576
Skąd: uhh, zebym ja to wiedzial...

PostWysłany: Sob Paź 02, 2010 9:51 am Powrót do góry

Ile problemów byś sobie oszczędził, gdybyś zamiast ctrl+c ctrl+v napisał po prostu coś w tylu "Grał ktoś? Jak wam się podobała?"

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Nie Paź 03, 2010 3:47 pm Powrót do góry

Z-Sinej-Dali napisał:
...A od siebie...

kolejne kopiuj wklej i 2 linijki textu wlasneego
Ehh
Jakbym mial opisac DK2 zrobilbym tak
DK2 to gra dosc nietypowa gdyż wcielami sie w kogoś złego, w zarzadce lochu. Zaczynamy niepozornie od samego serca lochu i kilku chłopów do kopania zienmii. Odkrywamy portale, budujemy rozne komnaty i wabimy przez to stwory gotowy dla nas walczyc. Wykopujemy złorza złota i klejnotów za króre placimy wyplaty i kupujemy kolejne komnaty i pułapki. Kampania sklada sie z 20 misji majacych na celu odnalezienie 20 klejnotów ktore pozwolą otwirzyc portal na powierzchnie (wspominalem ze rozgrywa odbywa sie pod ziemia ?). Oprucz kampanii jest tak zwany skirmish (potyczka) i multiplayer z mozliwoscia gry dla 4 osob. ostatnim trybem rozgrywki jest Loszek pieszczoszek czyli tzw. sandbox-mode budując cos co mozna nazwac idealnym lohem.
Ciekawzym atrybutem gry ze dla odmiany jestesmy tymi złymi co rzadko sie zdarza w grach, oraz ze wzgledu na srodowisko 3d mozna za pomoca czaru opetania kontrolowac wybranego stwora i zwiedzac nasz loch, okoliczne tereny oraz brac bezposredni udzial w walkach

7 minut roboty, nie czytajac ani jeden z powyzszych .. rececji, oraz nie grajac w to przynajmniej ze 2 lata.

Cos istotnego pominąłem ?
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
jeden1
Hodowca chowańców


Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 1698
Skąd: Z braku poczucia humoru.

PostWysłany: Wto Paź 05, 2010 2:31 pm Powrót do góry

Powiem Wam, że wypowiedź Zerata przekonała Mnie do postarania się o tą grę Nie wiedzieć czemu, zawsze lubiłem 'free to build mode'

Napisałeś krótko, nie rozgałęziając się i w dodatku wmówiłeś Mi, że chcę w to zagrać
_________________
Gdyby człowiek znalazł kraj mlekiem i miodem płynącym, stwierdziłby, że nie lubi ani mleka, ani miodu.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Sro Paź 13, 2010 9:21 am Powrót do góry

Minelo pare dni .. jak tam twoj zapal do grania w DK2 ?
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
jeden1
Hodowca chowańców


Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 1698
Skąd: Z braku poczucia humoru.

PostWysłany: Sro Paź 13, 2010 6:53 pm Powrót do góry

Przeszedłem cały Loszek Pieszczoszek

Teraz trochę w kampanię pogrywam
_________________
Gdyby człowiek znalazł kraj mlekiem i miodem płynącym, stwierdziłby, że nie lubi ani mleka, ani miodu.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Sro Paź 13, 2010 11:56 pm Powrót do góry

hehe
pieszczoszek byl fajny, ale niektore misje wymagaly kombinowania zeby te punkty nabic

szybko ci poszlo ... w sumie Starcraft2 przeszedlem w 4 dni
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Black and White PL Strona Główna » Inne gry
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Strona 1 z 1
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme & Graphics by Daz