Forum Black and White PL Strona Główna Black and White PL
Największe forum o BW w Polsce 
 [Rejestracja]  [Edit Profil] [FAQ] [Szukaj]  [Grupy]
[Użytkownicy] [Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości] [Zaloguj]
Win 32 Virut - dyski zasyfione.Potrzeba pomoc !!!

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Black and White PL Strona Główna » Rozmowy niekontrolowane
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Evilz
Starszyzna wioski


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 832
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Paź 08, 2009 2:51 pm Powrót do góry

Ostatio mój komputer został zainfekowany przez (grr) sławnego Win 32 Virut...Win 32 Virut to wirus , który infekuje pliki .exe ! Na 99 % po jego ataku trzeba sformatować dysk - ja mam zamiar to zrobić ponieważ walka z Virutem jest długa,czasochłonna i są nikłe szanse na wygraną (wirus rozprzestrzenia się BŁYSKAWICZNIE... ) Tak , więc podiołem decyzję o formacie dysku (tak , wiem nie nie wolno bacupować ) i teraz mam problem ponieważ już nawet nie mogę się na kompa wlogować ...Po formacie muszę oczywiście wgrać Windowsa od nowa....Arrrgh ! I teraz proszę o pomoc w dwóch sprawach - 1.Jak zrobić format podczas łądowania kompa (ładuje mi się ale nie loguje) i 2.Jak zrobić reinstal Windowsa ? Proszę o pomoc (pomyślałem , że tu napiszę bo jest tu parę obeznancych w PC osób...) !

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Shack
Wyznawca


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 191

PostWysłany: Czw Paź 08, 2009 4:35 pm Powrót do góry

Twój problem jest banalny do rozwiązania - 5 sekund szukania w googlach. Aby sformatować komputer podczas ładowania potrzebna Ci jest płyta z Windowsem - tam oczywiście masz opcję taką jak format, ponowna instalacja Windowsa. W szczegóły nie wnikam - ale skoro zainstalowałeś Windowsa to i dasz rade go odinstalować. Apropo - trzeba zabootować tą płytke z Windowsem.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Czw Paź 08, 2009 5:22 pm Powrót do góry

Instalacja windowsa:
- wkladasz plytke z windowsem do CD-romu
- ustawiasz w biosie bootowanie z plyty
- restart i naciskasz dowolny klawisz zeby wysartowac z plyty
- jak sie cos tam powczytuje to wybioerasz opcje czystej instalacji
- w przyoadku tego wirusa wywalsz wszystkie partycje i ustawiasz je na nowo
- instalujesz windowsa zgodnie z zamieszczona instrukcja

Tia wiem .. sam nie wiem po co to pisze ale tak mnie cos naszlo dla pewnosci

Shack .. Windowsa sie nie odinstalowuje, poprostu wywalasz partycje C:\
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Evilz
Starszyzna wioski


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 832
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Paź 08, 2009 7:25 pm Powrót do góry

Ok , dzięki ale mam jeszcze jeden problem - na moim kompie nie da się zalogować , więc jak zrobić format w takim przypadku ???



EDIT : Znalazem to http://oc-forum.org/index.php?showtopic=5480] na necie ale , mam pytanie , czy to jest poprawny poradnik ?

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Zerat
Dark Templar


Dołączył: 03 Sty 2002
Posty: 9642
Skąd: Adun

PostWysłany: Czw Paź 08, 2009 9:40 pm Powrót do góry

instrukcja poprawna
hmm albo ja juz spie i nie kumam czegos albo ty mylisz jakies pojecia Dla mnie "zalogowac" oznacza wpisywanie hasla zeby cos uruchomic (w twoim wypadku wejsc do systemu)
twoje zalogowac wedlug mnie oznacza uruchomienie komputera zeby dalo sie wejsc do windosa

Ty masz serdecznie olac stary system i dzialac z poziomu DOS'a
jak sie komp uruchamia to odpal BIOS (wiesz chyba jak ?) i tam ustaw co trzeba (boot from CD)
_________________

Szanuj przyjaciół gg 1028815

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Evilz
Starszyzna wioski


Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 832
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Paź 09, 2009 1:02 pm Powrót do góry

Okey , wiem już załapałem... Dzięki...

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odpowiedz z cytatem
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Black and White PL Strona Główna » Rozmowy niekontrolowane
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Strona 1 z 1
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme & Graphics by Daz