Dodatkowe chowańce:
Pierwsza wyspa:
Owca (Doprowadzic 10 owiec do farmera).
Druga wyspa:
Zebra (Umieścić odchody chowańca, płonący kamień i wilka w kręgu z grzybów, a wszystko osłonić tarcza).
Trzecia wyspa:
Goryl (Zanieść dziecko wiedźmie przywracającej ludziom młodość).
Czwarta wyspa:
Żółw (Pomóc chłopcu złapać pełną sieć ryb).
Wilk (Doprowadzić kobietę do jej brata w wiosce Azteków).
Piąta wyspa:
Lew (Zaprowadzić wilka do owcy).
Niedźwiedź brunatny (Wyczyścić las z odchodów).
Niedźwiedź polarny (Pomóc podróżnikom po raz drugi).
Statystyki:
Chowaniec/Umiejętność |
Siła |
Chodzenie |
Bieganie |
Refleks |
Inteligencja |
Wzrost |
Pełne Zdrowie |
Małpa |
3 |
7
|
8
|
5,5
|
8
|
1200
|
8
|
Niedźwiedź Brunatny |
5
|
7
|
9
|
5,5
|
3,3
|
1600
|
7
|
Szympans |
2,3
|
7
|
9
|
5,4
|
7,4
|
1190
|
9
|
Krowa |
3
|
6
|
8
|
4
|
5,5
|
1500
|
11
|
Goryl |
6
|
6
|
8
|
5,4
|
3,6 |
1300
|
7
|
Koń |
4
|
8
|
10
|
6,2 |
6,2
|
1350
|
8
|
Leopard |
5,5
|
8,2
|
10
|
9
|
2,3
|
1450
|
6
|
Lew |
6,5
|
7,5
|
9
|
6
|
6
|
1350
|
5
|
Mandryl |
5
|
7
|
9
|
5,5
|
4
|
1250
|
9
|
Niedźwiedź Polarny |
5,5
|
7
|
10
|
5,4
|
3,4
|
1650
|
7
|
Nosorożec |
6
|
7
|
9
|
5,4
|
2
|
1900 |
8
|
Owca |
3,6
|
6
|
8
|
5,4
|
3,6
|
1375
|
13
|
Tygrys |
6,2
|
7,5
|
9,5
|
7,2 |
1,5
|
1400
|
5
|
Żółw |
5
|
8
|
10
|
8
|
4,5
|
1300
|
7
|
Wilk |
4
|
8
|
10
|
6,5
|
6,5
|
1300
|
8
|
Zebra |
|
|
|
|
|
|
|
Siła: Jak silny jest chowaniec (wyższy=lepszy)
Chodzenie: Jak szybko chowaniec chodzi (wyższy=lepszy)
Bieganie: Jak szybko chowaniec biega (wyższy=lepszy)
Refleks: Jak szybko reaguje chowaniec (wyższy=lepszy)
Inteligencja: Jak inteligentny jest chowaniec (wyższy=lepszy)
Wzrosy: Czas w minutach zanim twój chowaniec urośnie do pełnych rozmiarów
Pełne zdrowie: Czas w minutach po jakim chowniec wyleczy się ze 100% obrażeń do 0%, oczywiście bez cudów.
Dziękuję twórcom LionGames.com, za udostępnienie statystyk.
|