Menu główne

Start
Forum
Start arrow Opisy wysp arrow Wyspa 3
Wyspa 3  Email
Wpisał: Vampek   
20.06.2006.
Wyspa/świat/poziom 3
Trzecia wyspa jest swoistą próbą sił, w której to ty jesteś atakującym. Na domiar złego twój chowaniec jest zamrożony. By go odzyskać musisz zdobyć 3 kolejne wioski. Niewielką pociechą jest fakt, że chowaniec Letysa także jest zajęty.



GŁÓWNY WĄTEK

1 MIASTO:

Banalne. By je zdobyć, spróbuj dosięgnąć wpływami tak daleko, by zastosować parę dobrych zaklęć. Ludzie uwierzą w ciebie momentalnie.

By zaś nie utracić tej wioski po ataku Letysa, przygotuj sobie ze 3 bańki Cudu Wody (przepis: przygotuj zaklęcie i użyj je na dozowniku cudów). Akcja dzieje się dosłownie kilkanaście sekund po zdobyciu miasta, więc warto się pośpieszyć.

2 MIASTO:

Nieco trudniejsze. By zdobyć przychylność wieśniaków, spróbuj wybudować u nich kilka większych chat (w końcu to będzie też twoje miasto), a także uczyń parę Cudów Jedzenia. Oczywiście Uleczenie też ma swoje zalety.

Aby zaś miasta nie utracić, przygotuj kilka cudów pioruna. Nie musisz się śpieszyć, trochę potrwa, zanim Letys wszystko zauważy.

3 MIASTO:

Stanowczno najtrudniejsze. Jeśli przeszedłeś misję guru, będzie nieco łatwiej. Moja rada- twórz uczniów rozpłodników, staraj się wychodzić coraz dalej... tworząc chaty! Masz tym razem 2 optymalne drogi- albo co jakiś czas wyślesz tam stado ptaków (do zaliczenia w Zagadce Drzew- więcej w Misjach Dodatkowych), albo zabawisz się z Kulami Ognia, a po totalnej masakrze wyślesz tam swojego człowieka jako misjonarza. Jest także innY niezły sposób... otóż, na pewno spotkasz jedną wkurzającą osobę na plaży. Przygotuj zaklęcie porunów (aby można było je przywołać gestem VR), weź go do ręki i... miotnij nim jak najdalej w kierunku 3 miasta. Kiedy zniknie okienko filmowe, będziesz miał jeszcze chwilkę, by użyć zaklęcia...

Po zdobyciu tego miasta zaklęcie Zamrożenia zniknie i twój chowaniec będzie wolny. Radzę parokrotnie go uzdrowić, aby znikły siniaki.

4 MIASTO:

To ostatnie miasto Letysa. Jeśli przejąłeś 3 wioskę dobrym sposobem, będzie bardzo łatwo, jako, że 4 osada i wroga Świątynia znajdzie w granicy twoich wpływów. Przyznam szczerze, że nie miałem ochoty się już wtedy męczyć i zastosowałem cud piorunów na zebranych w chramie wieśniakach. Efekt dostrzegalny ;) Jeśli jednak masz ochotę się męczyć... twoja wola.

Na krótko przed przejęciem Letys podaruje ci Pierwiastek Wiary Khazara i otworzy wir do 4 świata. Masz dwie możliwości- albo wyeliminujesz go z gry zdobywając wioskę, albo pozostawisz mu ją (a niech ma...). Niezależnie od tego, co wybrałeś, przygotuj się na podróż- wyślij jak największą ilość wieśniaków, drewna i zborza.


MISJE DODATKOWE:

1. GURU

Na wzgórzu, po prawej stronie 1 wioski, mieszka guru. Jeśli zdołasz go śledzić aż do miejsca jego medytacji, przysięgnie ci pomagać w zdobywaniu wiosek. Radzę misje zaliczyć tuż na początku.

2. ZAGADKA DRZEW

Dostępna po zdobyciu 2 wioski. Cholernie trudne dla początkujących, ale, gdy już się zaznajomisz z zasadami, staje się proste. Radzę zapisać grę na początku, bo drzewa mają później niemiły sposób znikać...

3. PONOWNA MŁODOŚĆ

Po zdobyciu 3 wioski uaktywnia się srebrny zwój nad odległą chatą. Kobieta oferuje ponowną młodość wieśniakom. Poszukaj jakiegoś starego mężczyzny w wiosce (klawisz S pokazuje wiek wieśniaków) i przyprowadź go do niej. Następnie daj jej jakieś dziecko- dostaniesz małpę do wymiany.

4. DENERWUJĄCY ROZBITEK

Właściwie trudno to zaliczyć jako misję, ale jako ciekawostkę. Na plaży znajdziesz przy ognisku mężczyznę, który jest praktycznie nieśmiertelny. Możesz go utopić, wyrzucić na dużą odległość- on i tak wróci. Niezły sposób na uciszenie to podpalenie go cudem piorunów, czy kulą ognia- wtedy tylko wrzeszy ;]

Możesz go także użyć do czasowego zwiększenia sobie wpływów. Rzuć go gdzieś, a w miejscu "lądowania" czasowo nie będą cię obowiązywały żadne zasady.
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Black & White: CI

INFO
Tłumaczenie FAQ
Pomoc EA