Menu główne

Start
Forum
Start arrow Opisy wysp arrow Wyspa 2
Wyspa 2  Email
Wpisał: Aero   
20.06.2006.
Wyspa/świat/poziom 2
Druga wyspa to miejsce, w którym gra zaczyna się rozkręcać. Tu poznajesz pierwsze gesty, którymi czynisz cuda, tu także uczysz się obsługi totemu i naprawdę zaczynasz kształtować osobowość chowańca. 

 



Drzewa - uktyty
[ ] [1] [2] [3]
[a] [+] [+] [-]
[b] [+] [-] [-]
[c] [-] [-] [+]

1:A, 2:B, 1:C, 1:B, 3:B, 1:A, 3:B, 1:B, 2:C, 2:A, 2:B
Nagroda: Dozownik cudu stada ptaków.

Świątynia
Przed tobą staje zadanie uratowania mnicha, którego świątynia zalewana jest prze podnoszący się poziom wody. To wyzwanie można tylko wykonać w dobry sposób, gdyż żadnej z części świątyni nie da się nigdzie wyrzucić. Poniżej znajduje się schemat świątyni [cyfry] oraz rozmieszczenie poszczególnych pali [litery]. Pod schematem znajduje się rozpiska w jakiej kolejności przenosić poszczególne części świątyni.
[1]
[2]
[3]
[4]
[A]  [B]  [C]

1 na B, 2 na C, 1 na C, 3 na B, 1 na A, 2 na B, 1 na B, 4 na C,
1 na C, 2 na A, 1 na A, 3 na C, 1 na B, 2 na C, 1 na C.
Nagroda: Wzmocniony cud leczenia, przy świątyni [co jakiś czas jest rzucany na świątynię i wszystko co się znajduje w jej pobliżu jest leczone.


Zaraza
W durugiej indiańskiej wiosce [trzecia od strony świątyni] jeden z mieszkańców poprosi cię o wykrycie źródła zarazy, która spadła na wioskę. Jak się później okaże jest nim ziarno znajdujące się w spichlerzu [ma dziwyny zielony kolor].
Dobry sposób: Aby ich wyleczyć musisz usunąć całe ziarno ze spichlerza, a później wszystkich wyleczyć cudem leczenia, możesz do tego także wykorzystać swojego chowańca jeśli wcześniej nauczyłeś go leczyć ludzi.
Zły sposób: Możesz wszystkich wieśniaków stworzyć uczniami rolnikami, albo też wybić wszystkich w pień.
Nagroda: Cud pioruna

Melodie kamieni
Dobry sposób: Graj na kamieniach licząc od lewej do prawej.
Pierwsza melodia to "Twinkle, twinkle little star".
1, 1, 8, 8, 9, 9, 8, 6, 6, 5, 5, 3, 3, 1
Drugą melodią jest "White Christmas":
2, 3, 2, 1, 2, 3, 4, 5
Zły sposób:
Pierwsza melodia to marsz pogrzebowy.
2, 2, 2, 2, 5, 4, 4, 2, 2, 1, 2
Nagroda: Za dobry sposób - zamiana dnia w noc i śnieżyca. Za zły sposób - magiczny krąg dzięki któremu możesz wskrzeszać umarłych.

Dzieci kradnące krowy
Tego wyzwanie nie da się ukończyć w inny niż zły sposób. Najłatwiej to powrzucać dzieci do morza. Ludzi mówili, że być może da się jakoś uchronić krowy przed kradzieżą szybko przenosząc je do wioski, gdy pojawią się dzieci, ale mi się to nie udało.
Nagroda [zły sposób]: Wzmocniony cud pioruna.

Fałszywy idol
Człowiek wybudował posąg i zaczął się do niego modlić.
Dobry sposób: Sam żadnym cudem posągu nie zniszczysz, ale możesz go podpalić stawiająć obok niego jakiś płonący przedmiot np. podpalony kamień lub drzewo [najlepiej kilka]. Po chwili pomnik się stopi, a jego wyznawcy wrócą do wioski.
Zły sposób: Zrób podobnie jak sposobem dobyrm [postaw jakiś płonący przedmiot], ale po stopnieniu pomnika zabij ludzi, którzy chcieli Cię opuścić.
Nagroda: Wzmocniony cud kuli ognia.

Porywacze
Do wioski przyjechała grupa ludzi, którym brakuje zwierząt, postanowili więc porwać ludzi, aby wymienić ich na zwierzęta.
Dobry sposób: Przynieś im następujące zwierzęta:
Lwy znajdują się niedaleko wioski Khazar'a na zboczu góry, Tygrysy są gdzieś w okolicach środka mapy, Wilki zostały umieszczone niedaleko okręgu z grzybów w indiańskiej wiosce, Konia znajdziesz niedaleko wioski, w której było wyzwanie zarazy, Żółw znajduje się na wysepce na której Khazar uczył Cię cudu tarczy. Niektórych z nich będziesz musiał przynieść po kilka sztuk. Pamiętaj, że nie przyjmą oni od Ciebie krów, świń ani owiec.
Zły sposób: Zabij wszystkich sześciu ludzi z cyrku, ale musisz to zrobić szybko, gdyż po zabiciu pierwszego zadeklarują Ci oni wojnę i udadzą się w stronę wioski. Za wykonanie tego zadania w ten sposób nie otrzymasz żadnej nagrody.
Nagroda: [tylko za dobry sposób] Cud stada wilków.

Morze
Matka chce, abyś przyprowadził do niej jej kąpiące się w morzu dzieci.
Dobry sposób: Wyłów je z wody chowańcem i zanieś do matki, albo zanieś matkę do nich.
Nagroda: Dozownik cudu większego chowańca
Zły sposób: Nakarm nimi chowańca, albo matkę, po prostu pozbądź się ich.
Nagroda: Brak

Poświęcenie
Twoi nowi wyznawcy chcą pokazać jak bardzo w Ciebie wierzą, aby to uczynić mają zamiar poświęcić na ołtarzu swego pierwszego syna.
Dobry sposób: Najlepiej by było jeśli byś zaniósł chłopca do wioski i poświęcił na ołtarzu trochę drzew, a przy okazji zasilił jeszcze wioskowy spichlerz. Jeśli Ci się uda dostaniesz nagrodę.
Nagroda: Dozownik Wzmocnionego Cudu Leczenia
Zły Sposób: Poświęć chłopca na ołtarzu, możesz do niego dorzucić także kilka innych osób, ale później.
Nagroda: Niezłe zasilenie twojej mocy punktami za poświęcenie dziecka.
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »

Black & White: CI

INFO
Tłumaczenie FAQ
Pomoc EA